Kor ofte er du oppe på do om natta?

M

Moderator Marte

Guest
Er du ofte oppe på do om natta? :p
Eller kanskje du er heldig og slipper unna? ;)
 
Kaaanskje 1 gang. Håper ikke det blir noe mer :happy: Liker best de nettene jeg sover gjennom.
 
Ennå er det bare en gang, men regner med at det snart blir to ganger. Ble det de to andre gangene.
 
E æn til To ganger. Men jeg drikker veldig mye før jeg legger meg.
 
5-6 ganger, og sånn har det vært helt siden første trimester. Sover for lett/våkner for mye til at systemet "skrur seg av" om natta, som det egentlig skal :rolleyes:
 
Faktisk ingen! Men er mye våken likevel...bekkensmerter og andre ting.
 
Stort sett ingen! Hende jeg er på do en gang, hvis jeg våkner litt.
 
Er på do ca hver 3 time om natta. Noen ganger oftere om jeg våkner. Er så mye "styr" å komme seg rundt og å finne en god liggestilling. Så da går jeg like godt på do samtidig..
 
Ingen faktisk, håper det holder seg sånn :)
 
En eller to ganger :)
 
2-3 ganger! Etter første gangen går jeg som regel å legger meg på gjesterommet.. gubben bruker cpap maskin, som jeg irriterer meg grønn over om dagen kjenner jeg :angelic:
Bedre å få søvn enn å kvele hverandre pga for lite, bruker jeg å si hver gang han lurer på hvorfor jeg har lagt meg der inne :hilarious:
 
Dere er heldige Her er jeg oppe ca hver time. Noen ganger både 2 og 3 ganger den første timen etter jeg har lagt meg. Han i magen begynner stort sett turntreninga si rett etter jeg har lagt meg, så da blir det noen saltoer og tramp på blæra mi
 
Huff....Rundt 6-7 ganger minst om ikke mer og hver gang er det ekspressfart for å rekke doen i tide :D:D:D
 
Det varier veldig. Noen ganger to ganger om natten, mens andre ganger 8-10 ganger
 
Back
Topp