Kor ofte badar du barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Tek du bada på faste dagar, eller litt etter behov? Og kor gamle er dei? :-)

Ho er 11 mnd. Bader et par ganger i uka. Eksemhud så er litt forsiktig med vann.

Straks 3 år, 4-7 dager i uka :)

Han her hater og bade men elsker å dusje. Så det blir når han vil, annenhver dag kanskje. Håret derimot blir sjeldent vasket, kanskje hver 2. uke. 1,5 år

3-4 ganger i uken. Eksem på 2 av 3 barn. De kan jeg bade 2-3 ganger på de værste dagene.

De på snart tre og fem bader/dusjer vanligvis hver 3. dag, altså 2-3 ganger i uka. Eksemhud, så gjør det ikke mer enn nødvendig.

Minstemor på tre mnd bader 1-2 ganger i uka. Skyller henne ofte i vasken når hun har bæsjebleier :-)

Ellers selvsagt etter behov.

Baby er 6mnd bader onsdag og søndag, men skyller rumpa i vasken hver morgen. Jeg har eksem så er forsiktig med vann, men er det behov bader vi utenom også.

Dusjer/bader ca 1 gang i uken, noen ganger kan det gå to uker hvis ikke håret har fått kliss i seg.

6 og nesten 2 bader svært sjelden lenger, men de dusjer ca annenhver dag

16 mnd. Bader 2 ganger i uka

De foretrekker å dusje begge to, og skulle helst dusjet hele tiden :p
Dusjet annenhver dag.

2 ganger i uken, eller ved behov. 2 år gammel.

Minste på 8 uker bader nesten hver dag. De to på 6 år dusjer 1-2 ganger i uka eller ved behov:p

11 mnd, barer 2 ganger I uka eller etter behov. Er hun full av baconost i håret så bader jeg jo henne :D

Back
Topp