Kor ofte badar de babyen?

Hver kveld. Bader han i badebalje som står på en pute som dekker 1/4 av badekaret. Da håndterer jeg en i baljen, en i badekaret og en i dusjen...
 
1 gang i uka omtrent
 
Ca 1-2 ganger i uken. Blir nok å legge inn slik at det blir fast bading minst 2 eller 3 ganger i uka fremover.
 
I balje :)
1 - 2 ganger i uka :)
 
I balje i dusjkabinettet, 1-2 ganger i uken. Har olje i vannet. Hun eeeeelsker å bade, så vurderer å innføre det som fast leggerutine hvis det fortsetter slik.
 
1 gang i uken og ved behov.
 
En gang i uka i sånn Stokke badebalje. Tar han med i dusjen med meg av og til.
 
Helt ærlig veldig sjeldent. Kanskje 1 gang i uke , ofte litt sjeldnere. Går over med klut da. Lukter jo ikke og hun liker ikke bade :) Dusjes derfor, men blir maks 1 gang for uken.
 
Det høres så koselig ut å dysje med baby, men hvordan gjør du det? Holder du han liksom? :)

Jupp. Holder han inntil meg og passer på at strålen ikke treffer rett i ansiktet hans :p bruker barnevennlig såpe på oss begge da :) han synes det er gøy å dusje, da «synger» han :D
 
Jupp. Holder han inntil meg og passer på at strålen ikke treffer rett i ansiktet hans :p bruker barnevennlig såpe på oss begge da :) han synes det er gøy å dusje, da «synger» han :D
Så herlig! <3 Tror jeg hadde vært livredd for å miste han og forstår ikke hvordan du klare å såpe inn deg selv og han mens du holder han :) Mini er så tung (nesten 7kg) at jeg syns det blir for tungt å holde han lenge med en hånd, han kan også sprelle litt, særlig i nærheten av matfatet :D
 
En gang i uka i utgangspunktet, men de siste ukene har det blitt bittelitt oftere (hver femte dag ca) pga reising og bæsjplosjoner.

Vi har et stativ med stellebord og babybadekar oppå badekaret.
 
Back
Topp