Kor ofte badar de babyen?

Ca annen hver dag. Fin ting å gjøre før hun skal legge seg.
 
Hah! Absolutt ikke :rolleyes: Her går det i "er det lenge siden vi har bada ungen?" og "ok hun gulpa over HELE seg, INN I DUSJEN" :wtf:

Hun roer seg ikke spesielt av å bade, synes mest det er rart og artig, så det har ikke fungert å ha som en kveldsrutine her. Vi ble heller ikke anbefalt av helsesøster å bade henne hver dag, heller gå for 2 ganger i uka og ved behov. Vi er ikke så veldig bevisst når i uka eller når på dagen vi bader henne, så lenge hun er noenlunde ren og trives :p
 
Vi bader hver 3. dag. Da gjør vi det i forbindelse med kveldsstellet. Han blir ikke mer rolig av det så ikke behov for å gjøre det hver kveld. Syns heller ikke det er noe å lage vane av å gjøre hver kveld selv om det er veldig koselig og morsomt!:)
 
Bader/dusjer 1-2 ganger i uka eller ved behov. Samme med storesøster og samme med meg selv ;) vann tørker ut huden, så ser ikke poenget med å bade hver dag. Ikke kos heller, siden jeg må sitte på gulvet når jeg bader ham,da han har blitt for stor for balja si. Blir nok lettere når han kan sitte ordentlig selv :)

Babysvømming er koselig da, men pga operasjon, så må jeg utsette det litt.
 
Bader altfor sjeldan[emoji85] sikkert gått 3 veker utan. Ingen av oss liker det, men prøver å skjerpe oss og gjere det ein gong i veka.
 
Vi bader cirka en gang i uken. Går på babysvømming i tillegg, så da blir det jo en del vann :).
 
Back
Topp