Kor mykje har de planlagt å bruke/brukte de på basisutstyr til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Minst mulig :p arva og kjøpt brukt :) Men kun ting som er i GOD stand ! :)

Minimalt denne gangen, og det er godt å tenke på! Med førstemann brukte vi ca 40.000. Nå skal det meste arves:)

Vi prøver å holde oss under 20 000. Arver litt, og kjøper mest mulig på salg :)

Aner ikke hvor mye vi har brukt, men vi hadde heller ingen å arve av. Men har kjøpt mye på Finn, som seng, klær, stellebord, badebalje osv., og har nok spart mye på det.

Har litt fra før av, og mangler en del. Hvis jeg går utfra nypris trenger vi rundt 20 000kr

Vi har arvet seng og stellebord også får vi vogn i gave. Resten blir vi å kjøpe brukt tenker jeg. Så 10-15000 kanskje.

Har ikke oversikt på hva vi har brukt :) Men har blitt litt. Regner med rundt 20000,-. Har fått mye fra familiene på beggekanter både nytt og arvet så vært heldige der :happy: Vi la mest penger i ei vogn vi begge var fornøyde med og syntes var god. Det blir mye nips også som man handler litt etter litt som man ikke tenker på at blir store summer til sammen :p

Vil helst bruke under 15 000. Fikk vogna billig og vet vi arver mye klær fra venner og familie :)

Vi brukte det det kostet, og tenkte ikke over hvor mye det var.
Vi kjøpte det vi trengte, og fokuserte alltid på kvalitet og trygghet. :)

Jeg har brukt 1500 kr på basisutstyr. 2 vogner, 1. og 2. bilstol, vognposer x2 og klær. Jeg har arvet og fått masse :)

Tja si det:

Seng/madrass: ca 1500,- ikea
Vogn: ca 8000,- emmaljunga
bilsete 1: ca 2000 maxicosi
bilsete 2: ca 4000 *2
Tripptrapp: ca 1500,-
vippestol etc ca: 1000,-
Vognpose: 800,- odenwalden, kjøpt ny - privat
klær: masse :/
flasker/amming/pumpe: ca 3-3500,- (?)
= 26 300,- :arghh: :confused013 :wtf

Enda jeg kjøpte nesten alt det dyre på salg! herremin hatt! :schocked028

Mini2 arver iallfall litt tøy, men ikke så mye pga kjønn, seng, bilstoler, vogner. også har vi kjøpt ny tripptrapp, bedsideseng ol. så vi har nok bruk iallfall 7-8000,- på han før han har kommet også...

Minst mulig. Men går nok 10 000kr til tross for at det er nr 2

Aner ikke. Har verken satt opp budsjett eller sjekket hvor mye vi har handlet til nå. Det er enda noen måneder til mini melder sin ankomst.

Vi har arvet mye tøy, lånt bilsete, vippestol og babygym, og fått vogn (ny) av svigermor. Det vi har handlet er ei sprinkelseng på IKEA, en Voksi-pose og litt klær. Har brukt fint lite foreløpig altså. Tenker å arve det vi synes ser greit ut, og så har jeg noen ganske få ting som jeg VIL ha nye og av bestemt merke. Det er egentlig bare vogna, vognposen og ei stelleveske.

Back
Topp