Kor mye...

NeKeT

Gift med forumet
....sover babyssene dåkkes på dagen? Eg syns Adrian sover så lite [&:] Eg legge han kl 19 om kvelden og står opp igjen kl 7 om morningen. Om dagen har han tre lurer på ein halv time-trekvarter hver gang, så tilsammen sover han 1,5-2 timer heile dagen!!! Syns d e lite eg, ka gjør dåkkes???[:)]

Her er det heller ikke så mye søvn hver dag nei. Hun hadde 2x30 min i løpet av 13 timer......ikke mye for en liten kropp. Ikke hver dag dette da, men syns generelt hun sover lite om dagen. Har alltid sovet natten fra hun var liten, men det er det også slutt på nå. Og jeg som trodde vi nå snart skulle finne oss en god rytme....

tror ikke jonas sover så mye mer enn d på dagen.. men han legger seg klokken 21-09..

Vegar sover fra 11 og i ca halvannen til to timer på formiddagen, og en liten lur mellom fire og fem.. så legger han seg mellom 8-9 og sover til åtte ca på morningen[:)]

Vi har det omtrent på samme måten! Men oftast kun 2 ganger for dagen... ikkje tre. Blir ei lita sur jente av det. Skulle ønske ho kunne sove litt lenger når ho først sover!

Vanskelig å si.... aner faktisk ikke..for her er det ikke mye rutiner!!
Men hun har bare små dupper ihvertfall...stort sett

Talina får som regel mat i 06:30-07tiden på morgenen. Da sovner hun gjerne igjen 1times tid eller no'.
Og deretter har hun en blund rundt 11:30-12tiden og sover alt fra en halv time til halvannen time.
Og så sover hun i 16tiden bare en halv times tid og så legger hun seg rundt kl.19.

Mange ganger hun er gretten ja, siden hun ikke sover så mye, men en god pekepinn er at hvis hun våkner grinete så har hun ikke sovet nok. Da får jeg henne til å sove litt lenger[:)]

oddvar sover også veldig lite, håpløst, han skal bare være m og sitte oppe eller stå.

sover kansje totalt 1-2 timer, på dagen, og er oppe 2-3 ganger ennå på natten, inge fast rytme i forhodl til måtidene heller,, slitsomt, flere som har de sånn????

Julie sover til rundt klokken åtte på morgenen, får mat da og sover videre til kl 11.. En blund rundt kl 12.30-13.00 som varer ca en time, også sover hun i fire tiden, ca en og en halv time.. Av og til tar hun en blund klokken seks også! Og legger seg rundt 20-21 tiden. Så ca 7 timer sover hun om dagen (men det er fra hun våkner klokken åtte og legger seg kl 20-21)

Her er det to eller tre dupper. Varierer. De varer alt fra en halv time til en og en halv. . .

det er veldi varert hvor mye han sover på dagene.men vi står opp i 10 tiden om morgenen og legger han ned i 7/8 tiden på kvelden..

Back
Topp