Kor mye

Tuvasm@mm@

Gift med forumet
Ville dere ha gitt i julegave til to unger dere ikke kjenner eller har sett? Det har seg slik at min svoger har fått seg dame m to barn, han & dama skal få kalender av jentene, men synes det er litt vanskelig å vite kor mye jeg skal gi til ungene... Er 100 kr lite?

ORIGINAL: tullemor_86

nei det syntes jeg ikke er for lite..dere kjenner dem jo ikke en gang..å en kan få mye fint for 100kr[:D] er jo ikke prisen men tanken som teller

ORIGINAL: Therese og Mats

nei det syntes jeg ikke er for lite..dere kjenner dem jo ikke en gang..å en kan få mye fint for 100kr[:D] er jo ikke prisen men tanken som teller

Jupp..[:)]

helt enig[:D]

ORIGINAL: Kavring1

halooo--- ikke pengene de teller vel?!

her gies det ofte gaver til 50 lappen altså...

Klart det ikke er pengene som teller, men syns det blir litt vanskelig siden jeg skal sende penger og ikke kjøpe en gave...

Det er vanskelig.. Synes ikke 100 kr er lite til to du ikke har møtt..

Jeg syns 100 kr er en helt riktig sum til noen du ikke kjenner [:)]. Kunne jo f.eks kjøpt et par billige sokker og lagt ved 100 kr. - så får du gitt en pakke [:D].

Back
Topp