Kor mye banan per dag?

førstebaby 24.8.14

Betatt av forumet
Han er 5.5mnd nu... Han liker smak av banan i grøt. Eg moser 1/4 banan og blande det i grøt hver måltid.. Og det er 4 ganger grøt måltid han ska ha om dagen.. Det vil si en hel banan da per dag? Er der greit? Ikke alt for mye?

Det er vel greit så lenge han ikke får vondt i magen.

Etterhvert burde du nok bytte litt på frukten, så han ikke blir lei :)

Tenk at han vil droppe mme! Kem som drikker bare ca 30-60 om gangen... Selv om det har vært 4 timer el lengre siden sist. Hva kan jeg gjøre?

Banan virker vel stoppende, så er vel det du burde se an, om han kanskje kan bli litt treg i magen av det. Pass på at han får nok væske i seg bare. Her sliter vi med det, da han er lite intressert i pupp på dagtid og ikke vil ta flaske.

Banan virker vel stoppende, så er vel det du burde se an, om han kanskje kan bli litt treg i magen av det. Pass på at han får nok væske i seg bare. Her sliter vi med det, da han er lite intressert i pupp på dagtid og ikke vil ta flaske.
Har du prøvd tommiee tippee flaskene ?? Rett etter jul prøvde eg bare den flaske, lagde litt stort hul på tuten. Nå drikker hun fra flaske. Men bare med vann i da :(

Har du prøvd tommiee tippee flaskene ?? Rett etter jul prøvde eg bare den flaske, lagde litt stort hul på tuten. Nå drikker hun fra flaske. Men bare med vann i da :(

Nei, den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal sjekke den ut. :) Takk for tips!

Men ammer du også da eller?

Nei, den har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal sjekke den ut. :) Takk for tips!

Men ammer du også da eller?
Eg ammer ja. Men har litt lyst å ha pauser fra henne av og til. Så eg kan dra til frisør osv. Så har prøvd i 2-3 mnd å få henne til å ta flaske. Nå rett før 5 mnd tok hun tippee flasken. Og eg har prøvd mange forskjellige

Så lenge han ikke blir forstoppet av det, ser jeg ingenting i veien for at han kan få det =)

Back
Topp