kor masse penger bruker du på gemalen??

Klesklypa

Gift med forumet
son ca i julegave liksom :D
 
Da e ikke har den største lønna(pga NAV) så blir det et sted mellom 100 og 500 kr på gubben.
 
Pleier ikke å bruke så mye penger på hverandre, men denne gangen ønsker han seg kaffemaskin. Så da blir det vel en tusenlapp eller to.
 
Alt fra 1000 til 2000 kroner :)
 
hvor mye vi bruker på hverandre kommer litt an på hvor mye vi tillater på forhånd. med felles økonomi spiller det jo ikke så mye rolle, og er det noe vi trenger og kanskje hadde kjøpt uansett så er det jo like greit med en dyr julegave. eller ikke for å spare penger.. 
 
Det varierer veldig. Men ikke mer enn 1500 kr. 

Jeg vet ikke hvor jeg ender opp for jeg vet jo ikke hva jeg skal kjøpe til han enda, he he he!!!

Pluss han har bursdag 3 dager etter julaften, så sliter like mye med den gaven..
 
1000 - 2000, men ikke spør meg hva han skal få i år, for det aner jeg ikke.

Han har bursdag 21. desember også.
 
sånn akkurat under 1000 tror jeg det blir i år. Har halve i orden, godt gjemt i klesskapet mitt :D
 
vi har i det siste kjøpt noke i lag som vi trenger eller vil ha, så blir det julegave til begge. har også felles økonomi.
men i år ønsker han seg en ny frakk. så det koster vel rundt en 1000 lapp gjør det ikkje?? Eller gjerne litt meir?
 
Jeg bruker fort et par tusen på han sånn ellers også, dessverre.

Fåkke så mye som en qtips tilbake da, så spørs om jeg må slutte med detta! Men blir nok oppunder et par tusen tror jeg, har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal kjøpe ennå.
 
vi bruker mellom 500-1000kr på gave til hverandre siden nathaniel får den dyreste gaven.
 
blir nok over 2000 i år, men vanligvis  pleier jeg kansje å ligge på mellom 1500-2000.. alt etter hva han ønsker seg :)  men i år har jeg kjøpt en weekendtur til københavn til oss to, så det ble faktisk over 5000 :S alt i alt med flybilletter og hotell..( en smule mer enn jeg hadde tenkt meg) meeen del det på to da, for egentlig så er jo gaven like mye til meg.. hehe..;)
 
Han har fått Festina klokke. Så får han noe annet utenom.......;-)
 
Back
Topp