Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
av novemberongan søv på eget rom no? tægnt å lægg sondre på eget rom ikvellfør å se om han søv bedre.. men eg grur meg sånn[&:] syns det e så grett å ha "kontroll" på han liksom..
Maja Lovise ligger på vårt rom enda.
Har begynt å tenke på å flytte henne på sitt eget rom, men må la tanken få modne litt i hodet mitt først[8D][;)][:D] Hehe, blir nok værst for meg selv tenker jeg.
Merker at hun er mer urolig når vi legger oss, og når sambo står opp om morgenen...
Aurora flyttet på eget rom for noen uker siden. Er i samme etasje som oss, så har dørene åpne på natta. Da føler jeg liksom jeg har mer kontroll...[;)] men sjekker henne før vi legger oss, og når jeg evt, våkner på natta hvis ikke det er hun som våkner...Er litt nervøs for henne fremdeles ja...
Snuppa sover med meg enda, så har eg noen å dele rom med også... [;)][:D]
(Pluss at eg slipper å rydde ut av det andre enda, er snabla greit å ha et roterom altså... [8D])
Vi flytta henne til eget rom for 5 dager siden. Syns det var litt trist, men det er mørkere og kjøligere på det rommet så nå går det veldig greit å legge henne. Har hatt mye problemer med det før. Har dørene åpne og rommet hennes er bare et skritt unna, så når hun våkner på natta er det ikke lange stykket. (PS har en seng til henne på vårt rom også, så når hun hr fått nattmaten legger jeg henne der, orker ikke gå tilbake med henne)
Mathias har ligget på eget rom siden han var 3,5 mnd gammel, har gått kjempe fint. Han begynnte å sove rundt når han rundet 3 mnd, så vi har vert kjempe heldige [:D]