Kor mange VÆNNA har du???

Prikkprikk

Flørter med forumet
Eg e gravid med nr.3,og eg satt og tenkt på framtid osv og da slo det meg hehe,Eg har faktisk ikke VÆNNA-eg har ei væninna,det e alt å det e jo bedre enn ingenteng:)

eg e bare 22 år,så di som va vænnan mine før e stortsett singel og på flaska ofte.eg ska gift meg til neste år(værtfall etter plan) ,e skikkelig husmor og greier og eg stooor trivest.det e liksom ingen som ikke kan finn på teng med lenger pga at eg har familie.eller,dem kansje tenk at hærregud ho har onga..eller.....det e vanskelig og førklar.nånn som skjønn ka eg mein?

eg vil ha vænna eg..e enda ong.eg syns det e litt urættfærdig på en måte førat eg veit eg e en go vænn.

Kan jo liksom ikke jag folk nedover gata og tveng folk heller:)

kansje nånn har ett tips til meg?hehe

tenk at eg skriv det her på nette,hehehe.bunn e nådd,over og ut[:D]

det ska jo ikke vær sånn at man ska møst vænna førat man får familie.det e jo naturens gang.det e jo ka man gjør det tell sjøl.

Har ikke så mange venner lenger, men har noen som betyr mye!![:)]
å klarer meg fint med 2 nære enn 10 en gang i blandt venner.. [:)]

jeg traff noen her inne, veldig greit med venner med barn ![:)]

eg glømt og skriv det at eg jo såå sjenert også,hehe.

litt mi skyld og:D

men men det orden seg væll:)

ja,det e mye bedre med en go vænn som man kan stol på :)

Vi har veldig mange gode venner, og jeg har mange gode venninner som ALLTID stiller opp, venner med unger som vi er masse sammen med sammen med våre unger igjen.. Er kjempe takknemlig for alle sammen!![:)]

jeg har flere bekjente, men de har eg ikke så mye kontakt med til vanlig. hadde flere før, nå har jeg ei kjempegod, vi har vært venninner siden vi var seks. men for tiden bor ho i bergen men vi snakker som oftest daglig via sms eller tlf. er ikke så himla sosial av meg(litt sjenert også) så har ikke det største behovet. men er litt annerledes no når jeg er sykm og ikke har samme kontakten med mine kolleger så hadde det ikke gjort noe med noen flere da[;)] 

har en fin gjeng med venner[:)][:)][:)][:)]

både med og uten unger,noe som er veldig greit siden jeg er uten ungene annenhver helg[&:][:)]

Har to gode venninner! Men også mange bekjente men blir liksom bare til når vi møtes til fest liksom..
Er liksom ikke party-jenta, er heller hjemme hos sambo med god mat og kosetid, sitter foran han og han pjusker med håret mitt eller masserer skuldrene mine.. Skjer liksom ikke i uka så helga er god å ha!

ORIGINAL: Astrone Laluna

har en fin gjeng med venner[:)][:)][:)][:)]

Det har jeg også, og det setter jeg STOR pris på[:D]

ORIGINAL: ~Rosa~

ORIGINAL: anonym87

Eg e gravid med nr.3,og eg satt og tenkt på framtid osv og da slo det meg hehe,Eg har faktisk ikke VÆNNA-eg har ei væninna,det e alt å det e jo bedre enn ingenteng:)

eg e bare 22 år,så di som va vænnan mine før e stortsett singel og på flaska ofte.eg ska gift meg til neste år(værtfall etter plan) ,e skikkelig husmor og greier og eg stooor trivest.det e liksom ingen som ikke kan finn på teng med lenger pga at eg har familie.eller,dem kansje tenk at hærregud ho har onga..eller.....det e vanskelig og førklar.nånn som skjønn ka eg mein?

eg vil ha vænna eg..e enda ong.eg syns det e litt urættfærdig på en måte førat eg veit eg e en go vænn.

Kan jo liksom ikke jag folk nedover gata og tveng folk heller:)

kansje nånn har ett tips til meg?hehe

tenk at eg skriv det her på nette,hehehe.bunn e nådd,over og ut[:D]

det ska jo ikke vær sånn at man ska møst vænna førat man får familie.det e jo naturens gang.det e jo ka man gjør det tell sjøl.

Vel, jeg har alltid hatt lett med å få venner, men ikke alltid vært like flink å prioritere dem.
Derimot om du befinner deg i en situasjon at du ønsker venner du ikke har er det bare å starte! Du må selv ta initiativet, og så må du ikke tenke at vennene dine må være A4. Snakk med nabodama selv om hun er 30, 40 eller 50. Be hun på en kopp kaffe og prat sammen og løst og fast.
Spør noen her inne som bor i nærheten av deg om det ikke hadde vært kjekt å treffes en dag?
Venner kan ikke bestilles, de må graves etter... og før du finner diamantene så må du gjennom mye grus først [;)]
Skaff deg bekjente, og ikke tenk at det er dumt å strekke ut en hånd i kontakt.

snakk om deg og ditt liv og situasjon og spør den andre spørsmål om hennes...

Min besteste venninne er vel 8 år eldre enn meg, og det var jo egentlig en del når jeg var 20 og barnløs og hun hadde to barn, men vi bare klaffet helt!!!!
Jeg hadde aldri trodd vi kom til å bli bestevenninner.

Et tips er også å besøke en menighet [8D]

hehe,en menighet ja:)

hehe,får bare bynn og græv :D

hærregud,det va skikkelig dårlig gjort.

bi helt rysta.

Har egentlig greit med venner synst eg [:)] Dei aller beste bur litt for langt vekke då, studiar and such, men vi har jevnlig kontakt [:)] Ellers har eg vel ein rundt 20 stk. som eg føler eg kan prate med det meste om og som eg trivst ilag med. Har eindel på studiet mitt, litt i nabolaget og litt sånn rundtom i området her eg bur [:)]

Jeg har 3 kamerater og 1 venninne i vennegjengen vår i tillegg til mannen min.... Vi henger ofte sammen, og er 100% åpne mot hverandre.....
Men det jeg egentlig savner er å ha en bestevenninne..... Evt en venninnegjeng som jeg kan ha jentekvelder med....
Nærmeste jeg kommer en bestevenninne (som jeg kan dele alt med, løst og fast) er MilliVanilli her inne på bv.... Ho er verdens beste og holder ut selv om jeg kan være en pest iblant..... Men ho bor jo selvsagt på MOTSATT SIDE av landet.... Så langt unna du kan komme omtrent...... Typisk.....
Trives supergodt med vennegjengen min da....

Her jeg bor nå har jeg ikke så nære venner som jeg hadde tidligere. "Kjenner" mange men som jeg bare er på hils med eller møter i jobb. Har ei venninne her med en gutt som er året eldre enn snuppa, og vi finner på noe med barna når vi har tid. Hadde en kamerat her også, men vi har ikke så mye kontakt etter at jeg flytta hit pga. av historien våres så er ikke sambo så glad at vi er sammen. Holdt på med han sånn av og på i mange år før jeg møtte sambo, så jeg skjønner jo at det ikke er så populært at jeg henger så mye med han nå.

Og av de venninnene jeg hadde der jeg bodde før er det bare ei som jeg har sikkelig kontakt med nå, men vi treffest alt for sjeldent. Ellers er det bare folk jeg har sporadisk kontakt med. Savner å ha venner som jeg kan finne på med noe på kveldstid, se film, invitere på middag, gå på kino, skravle, gå på cafe osv.

sitter her og har vel ikke så mange venner jeg heller, har noen kjempeflotte damer som jeg er blitt kjennt med her inne da[:D] men må si jeg savner den gamle vennegjengen på en måte....

Har nok av de som ikke har tid til å komme på besøk, da jeg er alene med ungene annenhver uke og da ikke kan ut av huset - de lover at de skal komme, men de dukker aldri opp, og så fort jeg har mulighet skal jeg komme dit og bli med på ditt og datt (som regel for at jeg har bil og kan kjøre hit og dit)

Men som sagt, jeg har noen gode - men ønsker meg fler!!! Er møkk lei av å sitte hjemme helt alene etter ungene er lagt 7 dager annen hver uke...tror jeg kan telle på 1hånd hvor ofte jeg har hatt besøk av venner....[:(]

Meg og Skybærtn e gooooe venner[;)][8D] vet ikke hvor mange venner eg har, har ikke telt de, men klarer meg fint, litt ensomt blir det når mange bor et stykke unna, men desto kjekkere er det når vi endelig kan treffes[;)][:D]

Vel, jeg har ikke akkurat så mange venner. Kuttet ut kontakten med de fleste, etter gang på gang å ha bli skuffet så til de grader. I ett vennskap vil jeg ha gjensidig respekt og støtte. I de fleste av mine "vennskap" er det alltid jeg som har stilt opp. Enten jeg hadde Olvier i bhg elelr måtte ta han med meg. Jeg er konstant blakk, men jeg hadde alltids råd til å kunne komme på besøk bare for å være der når en "venn" hadde det tungt. Men så snart jeg hadde problemer, nei, da var jeg ikke så mye å bry seg om, eller når jeg trengte en skulder å gråte på. Jeg er fryktelig naiv til tider og gir mennesker sjanse på sjanse, men har sett meg lei på dette.

Jeg har ei jeg kaller for en god venninne. En 3 barnsmor, som er like gammel som meg. Selvom vi bor ett stykke fra hverandre, så har vi telefonen og nettet så vi kan holde kontakten. Hun er den eneste som faktisk kan spørre meg om jeg har det bra, og om jeg ikke har det så bra, så lytter hun og gir råd hvis hun kan. Dette er en god følelse, å vite at hun er der uansett. Også har jeg en kompis da. Som er der for meg. Foretrekker å ha ett par nære, framfor flere ikke fullt så nære[;)]

Veldig mange gode stabile vennepar [:D] men etter vi flyttet ut av byen (20 min) ser vi hverandre stor sett bare i barnas bursdager, men det
er jo nesten 1 gang i mnd da [8D] og prøver å få til noen jente/gutteturer noen ganger i året.

[:D][:D]Også BV-Gladhistorien må jeg bare fortelle om:  (ble lang gitt)
Da jeg ble gravid med Pernille meldte jeg meg inn her når jeg ble sm og lå på soffan det meste av døgnet, ble en fin gjeng som også møttes irl.
så ofte vi kunne, gjerne flere ganger i uken, gikk turer fast en gang i uken på østensjøvannet etter de små ble født [;)]

Årolilja, fant jeg ut at bodde veldig nær, og har fått en veldig god venninne i henne, selv om vi ikke treffes så ofte mer, mest i bh.
Og Jordbæret som også var en av denne gjengen - fødte samtidig med meg, 1,5 time etter- vegg i vegg på Ullevål- kjøpte nabohuset vårt [:D]
Twinsa (som vi kaller de) går i samme avdeling i bh, og mennene våre er blitt bestekompisser, med samme hobby [;)]
Er stort sett alltid sammen, spiser middager og drar på ferie sammen. Enda et nabohus er også med i denne gjengen, med barn på
samme alder, så vi er 3 par som har blitt en one big happy family [;)] Vi har nå 6 unger på spleis, i alderen  6 mnd til 9 år, og de tar passer
på hverandre og leker fritt ute i hagene.  Lykken er jo bare stooor som dere skjønner, Takk BV [:D]  De siste som var i gjengen bor et
stykke unna, men vi prøver å treffes innimellom [;)]

Back
Topp