Kor mange ultralyder har du hatt i svangerskapet?

En tråd i 'Januar 2019' startet av Moderator Marte, 28 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Har du fått ekstra oppfølging med UL? Eller kanskje du har gått privat utanom berre for å sjå? :)

2. lillepolly Glad i forumet Januarlykke 2019

Kun ordinær UL her :)

3. Sunn90 Flørter med forumet Januarlykke 2019

4:) to OUL, og to private.

4. Quokka91 Flørter med forumet Januarlykke 2019

4 stk.

5. emmalouise Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

tror jeg er på 8 nå (?)

6. Siigmitz mom2be Januarlykke 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

7 til nå blir nok 10-14 totalt. Ekstra oppfølging da lillemor har cystenyre som må følges med på

7. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

1 ordinær og 1 ekstra sjekk etter første..

8. Bølgebølge Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

8 til nå. Har hatt blødninger og ekstra oppfølging.

9. Irmalina Blir kjent med forumet

4 ultralyder. Tre private i tillegg til den ordinære..

10. Mammatil2+1:) Andre møte med forumet

Har hatt 4 ekstra utenom oul. Skal ha en til i hvert fall så får vi se hva som skjer. Har hatt ekstra oppfølging pga placenta previa.

11. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Skal på min tredje imorgen.. usikker på om det blir flere etter det..? Kommer vel an på om alt ser bra ut eller ikke imorgen :)

12. Høstbarn i vente Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Januarlykke 2019

IOM at ultralyd faktisk kan være skadelig for foster så har vi kun hatt den originale. Dessverre så hadde v bommet med noen uker på graviditeten og måtte ha en til 5 uker senere.

13. Lillespire2019 Blir kjent med forumet

2. Første i uke 6 da forrige svangerskap var utenfor livmor, så kun for å se hvor fosteret lå denne gangen, og Oul :)

14. Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019

3 så langt: 1 privat, OUL, og 1 vekstkontroll. Skal ha 1 vekstkontroll til om et par uker...

15. Spirelille Betatt av forumet Januarlykke 2019

Vi har hatt 3. Privat i uke 12, ordinær i uke 18 og privat 3D i uke 28. :)

16. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

3 til nå. Tidlig ultralyd privat, ordinær ultralyd og en ekstra på sykehuset fordi vi dro inn grunnet smerter..

17. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Har hatt 7 totalt :)
    Uke 7,9,10,12 og 13, så ordinær i uke 20 og en 3D ultralyd uke 28 :)

Skal mest sannsynlig på en vekstkontroll i uke 36, bare for å sjekke at lille gutt har det bra i den lille magen min :)

18. solidarisk Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Sluttet å telle.. Men hvertfall 8, er tvillinger så blir endel vekstkontroller.

OUL var min favoritt, den var mest nøye :)

19. Bellabanan Guest

Noen år siden jeg var gravid, men hadde ikke noen før oul. Fikk påvist svangerskapsforgiftning på slutten og da ble det 1-2 ul i uken de siste ukene før jeg ble satt igang 2 dager før termin.

20. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

5 stykker.

En i uke 6 pga smerter i magen, en i uke 9 pga jeg ikke fikk i meg mat eller veske, i uke 12 for å sjekke at bebien var frisk, uke 19 for oul og i 25 for 3D ❤️

Del denne siden