Kor mange skopar har barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Her i huset leggjer eg merke til at sko spesielt blir veldig fort slitt. Kor mange skopar har dine barn?

7 par tilsammen kommer jeg til, med vintersko osv. Som brukes nå har hun vel 5; tøysko, blinkesko, joggesko, gummistøvler og sommersko. Ikke veldig slitt her syns jeg :)

Minsten har 2 par

Med alt, bunadsko, pensko og det hele?

Da kommer vi til rundt 12-15 par ett sted... hjelpes...

Hun har 2 par støvler (et arva reservepar), 2 par sandaler (et arva reservepar), 1 par overgangssko/vårsko som er vanntett, 1 par joggesko, 1 par cowboyboots som han småharry morfaren bare måtte kjøpe, og 1 par bunadssko. Blir 2 år om en måneds tid.

Alt for mange. De har vel 4 par joggesko hver også er der alt annet også. Blir veldig mye.

I bruk nå er ett par støvler hver og ett par overgangssko, minste får joggesko og sandaler i bursdagsgave til helgen, mens eldste har toppar joggesko allerede. I tillegg har begge sandaler som innesko i Bhg og eldste har arvet er par badesko. Eldste har skisko i tillegg, og vinterskoene passer nok enda, men blir for små til neste sesong.

Totalt blir det åtte par sko som passer sesongen på to barn :)

Ett par sandaler, ett par Crocs, ett par vanlige sko, ett par gummistøvler og ett par høst/vår sko

Begge ha vel rundt 6 skopar hver, hvis jeg ikke har glemt noen.
Joggesko, tursko, støvler, vintersko, finsko, tøysko.
Ser at joggeskoene til yngste begynner å bli slitt i tuppene. Sukk...

Av vår/sommersko er det vel 14 par hver. :wideyed:

De har hver seg:
3 par gummistøvler
2 par sandaler
2 par gore-tex joggesko (høye og lave)
1 par lette joggesko
1 par blinkesko
1 par vans
1 par halvhøye hummelsko
2 par tynne sommersko
1 par badesko

Vintersko kommer i tillegg. :)

Last edited:
Mange :p alt for mange egentlig :p men de brukes til forskjellige ting og jeg liker å ha noe å velge i ;)
Vi er godt over tosifra :p

Hun på fire har finsko, to par joggesko, sandaler, støvler. Så fem par som brukes nå. I tillegg vintersko og vinterstøvler. Minsten på ett år har ett par sko og ett par støvler.

2 par joggesko, 1 par sandaler og 1 par støvler

To par sneakers, et par sandaler, et par gummistøvler. Også ett par vinterstøvel og et par gymjoggesko.

Til enhver tid. Må jo støtt byttes ut.

3 par som er i bruk nå :) joggesko, sandaler og gummistøvler

Joggesko, joggesko med goretex, støvler, sandaler og pensko

Har 4 par
1 sjøstøvler
1 dockboots
1 vanntette høye joggesko
1 joggesko

Og noen pyntesko fra HM da.

Ett par joggesko, ett par støvler, ett par sandaler.

Back
Topp