Kor mange søsken har du ?

LilleLisska

Forumet er livet
Æ har 3 søsken som leve, og 3 døde. + en fosterbror, som e som en ekte bror for mæ 

..

4
2 eldre brødre
1 yngre bror
1 atpåklattsøster
og skulle hatt ei tvillingsøster men det ville ikke universet[&o]

ORIGINAL: phoebetutta

4
2 eldre brødre
1 yngre bror
1 atpåklattsøster
og skulle hatt ei tvillingsøster men det ville ikke universet[&o]

Synd det med tvillingsøstra di [&o]

Jeg har en lillesøster som er både mamma og pappa sitt barn. Så er det lillebror Adrian som er mammas med en annen mann, men som jeg har bodd med siden han ble født og har ett spesielt nært forhold til. Så har jeg to storebrødre (hvor den ene er ett år eldre og den andre ett år yngre enn mammaen min [:D]) som er bare pappas. Og en stebror, som ikke er stebroren min lenger siden mamma og pappan til lillebroren min ikke er sammen mer, men som jeg har mye kontakt med fortsatt. Vi er ett lass med folk når det er familiemiddag.. [8D]

Har 2 eldre søsken.
søstera mi er 26.
bror min er 24.

Jeg har 5 halvsøsken[:)] 3 søstre og 2 brødre, alle yngre enn meg.. Yngste er 16 år, og eldste er 23 og fikk baby samme året som meg[:D]

Annet, jeg er enebarn.

3 stk, en eldre bror (36), en eldre søster (28) og en yngere bror (23, født samme dag som meg 2 år etter). Første som fikk barn i familien også. Store søster fikk en sønn 7 mnd etter meg[:D]

3 yngre. Ein bror og to søstre. Kun minstmann som ikkje har stifta familie, så mamma og pappa har 8 barnebarn.

En bror som er 4 år eldre enn meg[:)]

Men får jeg spørre hva som skjedde med dine 3 søsken som er døde...?[&:][&o]

Har ingen helsøsken.. Men halvsøsknene mine og stesøsknene mine regner jeg som ekte søsken[:)] Så da har jeg 5[;)]
To stesøstre og en halvbror hos pappa, og en halvsøster og en stebror hos mamma[:)]

Eg er egentlig enebarn.
Men når eg var 16 vart foreldra mine fosterheim, så då fikk vi en liten gutt på 10 mnd til oss.
Han er no 12, og eg regner han som min egen bror. [:)]

en 4 år yngre bror.. lillegutten blir 18 år snart[:-]

Back
Topp