kor mange prøve perioder har du hatt?

Ble gravid nå på 2 pp. ;) Med førstemann gikk vi nesten ett år uten å bli gravid. Fikk hjelp med pergotime tabl. Andre mann kom bare plutselig som en liten overraskelse ett år senere ;)
 
Ingen prøveperioder her heller. Var mer sånn, skjer det, så skjer det.. ;)
 
Sluttet på NuvaRing i september fordi jeg fikk for meg at jeg skulle ha en "helt naturlig kropp" og at vi skulle holde oss til sikre perioder og hoppe av i svingen - noe som fungerte utmerket et par måneder :p

Vi har diskutert frem og tilbake de siste to årene når vi skal ha nr. 2, så jeg kjenner det er godt å ikke ta stilling til det lengre.

Vi har "alt på stell" og siden han vi har snart blir 5 år så passer det vel fint med en til :)
 
Nei:p Det gjør vi ikke.. Egentlig fordi jeg har fått beskjed om at før jeg går ned i vekt( har pco/pcos) går det mest sannsynligvis ikke å få barn heller:p Og er i gang med reduksjonen, så tenker at skjer det så er det jo nesten et mirakel og da må det få lov å skje:p
 
Zafran: Eg las litt om pcos i mine pp. Mistenkte at eg kanskje har det, men veit ikkje. Prøv å gå på ei streng ketogen kost (få kroppen i ketose gjennom lavkarbo). Dette funka for meg, og eg veit at det funker for mange med pcos :)
 
Pp5 nå og gikk på p-piller fram til juni, så her er alt ustabilt fortsatt :p
 
gikk på p-piller ut juni, men begynte ikke å prøve ordentlig før i august, og nå sitter det endelig en spire :D Føler selv at det har tatt en liten evighet. Men har nok noe med å gjøre at jeg ikke fikk tr når jeg skulle i oktober, fikk den ikke tilbake før i november, men så satt spiren etter det, og det er jeg uendelig glad og takknemlig for!! :D
 
Jeg snudde meg mot mannen i senga mens han sov og ble gravid. Begge gangene.
Hehe. Virker slik i hvertfall.

Første gang: Jeg var i min pillefrie ukepå p-piller. Det er jo som kjent mensuka og "trygg".
Vi hoppet av i svingen. Jepp, jeg ble gravid!!! Skulleikke vært mulig. Snuppa blir sju i januar.

Nå hadde vi oss to dager på rad, etter en "tørkeperiode". Har akkurat tatt ut hormonspiral og hadde ikke hatt skikkelig mens men hadd enoe jeg tror kanskje var en mensblødning. Var litt tidlig i forhold til EL, men jepp, spira satt den.
Mannen min må ha supersvømmere... ;)
 
7 pper her :)
 
Tok 9 pp med oss (etter 17 år på p-piller)...
 
Back
Topp