kor mange prøve perioder har du hatt?

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Eg har kunn hatt 1 pp (oktober), så er nå i min andre pp, og vente tida mellm TR og EL, eller EL og IKM er sååå lang! :p
 
Jeg har nettopp startet på min 2pp:)
Selvfølgelig skulle jeg også ønske at spira helst satt fast for lenge siden;-) men sånn er det.. En del av gamet:)
 
Starta på min 2. Pp nå etter en SA før helgen.. Føler meg skikkelig tom siden gleden tok så brått slutt..men håper det klaffer raskt igjen!! Blir nok noen laaaange dager frem til neste IKM..!! Vil så gjerne få henge med dere her inne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pp 3 her. (Hvis man regner fra den dagen nan slutter med prevensjon!) Har truffet på tredje forsøk begge gangene før, så håper det blir slik nå også....
 
Hvordan prevensjon brukte dere da? Brukte p-ring selv:)
Men hva er det egentlig som tar tid?
Blir egget befruktet men fester seg ikke? Eller blir det ikke befruktet?
Snakket om det litt hjemme, samleie annenhver dag, Hele perioden... Ser at en del har skrevet at de har gjort det... Hva anbefaller dere? :)
 
Prøvd aktivt i 2 år uten å lykkes. :( så løsninga ble ivf på oss.
innsett av et egg i morgen. Hadde uttak på
tirsdag og fikk ut 10 egg. Ringte meg fra klinikken igår og sa at 8 av eggene var befruktet. Så satser på og komme inn hit etterhvært.... :)
 
Prøvd aktivt i 2 år uten å lykkes. :( så løsninga ble ivf på oss.
innsett av et egg i morgen. Hadde uttak på
tirsdag og fikk ut 10 egg. Ringte meg fra klinikken igår og sa at 8 av eggene var befruktet. Så satser på og komme inn hit etterhvært.... :)

Håper virkelig for deg at du kjem inn her og blir! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk, det samme til deg og alle andre jenter :)
 
Er på PP19 nå. Men har egentlig slutta og prøve frem til bryllupet i mai:p Men man har egentlig et lite håp uansett(A). Slutter jo ikke plutselig å tenke helt på det!
 
Er på PP19 nå. Men har egentlig slutta og prøve frem til bryllupet i mai:p Men man har egentlig et lite håp uansett(A). Slutter jo ikke plutselig å tenke helt på det!

Har du gått på noke prevensjon i tida dokke ikkje prøvde da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei:p Det gjør vi ikke.. Egentlig fordi jeg har fått beskjed om at før jeg går ned i vekt( har pco/pcos) går det mest sannsynligvis ikke å få barn heller:p Og er i gang med reduksjonen, så tenker at skjer det så er det jo nesten et mirakel og da må det få lov å skje:p
 
PP18 her, og skal inn på Ullevål for hcg prøve på mandag :) Krysser fingrene for oss alle her!
 
Ingen prøving her, gikk på cerazette, å ble gravid... Var ikke planen helt e da, men, reka er hjertelig velkommen! :)
 
Ingen pp her heller. Hadde glemt å få ny resept på p-piller i tide, så tenke å ha en måned uten før jeg begynte igjen. Da ble jeg plutselig gravid! Men den lille er hjertelig velkommen! (Nå her jeg forresten tre pakker p-piller liggende da jeg henta mer før jeg visste jeg var gravid!)
 
PP1 endt i SA, så full klaff pp 2 :) Har vorte gravid på prevensjon 2 ganga før,så e nok vældi fruktbar :)
 
Spira satt på pp4 :)
 
Vi skulle egentlig gifte oss i juli, og hadde tenkt å bli gravide etter bryllupet.
Men så bestemte vi oss for å la det stå til i EN UKE. Bare se hva som skjedde.
Det ville passe i forhold til skoleåret, slik at jeg får et helt år hjemme samtidig som jeg ikke går glipp av noe skole.

Og jammen ble jeg gravid :eek:
 
Back
Topp