Kor mange kake

Vi skal ha 1 marsipan kake, 1 suksessterte, 1 verdens beste og en haug med vafler [:D]
tenkte kanskje på å lage en sjokolade kake også.. men det blir jo alltid så sykt mye igjen [:o]

Skal du ha noe utenom kake? F.eks muffins, boller??

Første som slo meg var 3[8|] men lurer på det samme selv, vi blir ca 15 i besøk her så følger med på tråden og ser hva de andre svarer[:)]

det er ganske mange stykker i en kake :) ville heller som februar og mai sier, hatt boller, gele, iskake/is eller sånn i tillegg :) det skal vi [8D]

Glemte å skrive at vi blir rundt 17-18 stk [;)]
Vafler går det sykt fort av i familien til samboer.. halloooo.. makan til vaffel lovers har jeg aldri sett før [:D][:-]

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Tenkte æ sku bake bolle og nån muffins også... 

Det har jeg og tenkt på. Eller boller og brownies[8D]

Her blir det oreo-kake og suksess-terte til de voksne, og mamma skal bake sjokoladekake i langpanne til barna. Pluss gelè. :) Så blir det frukt på bordet også, tenkt vi. [:)]

Vi blir ca.20. Jeg tenkte å lage gele/sjokoladepudding-tog, muffins og ei stor sjokoladekake. Det får holde det. Er ALLTID igjen masse kaker... [:)]

Her blir det sjokoladekake, ostekake, kremkake, gulrotkake. I tilegg til kakene serverer vi boller, kanelboller og muffins :)

Vi skal bestille ei bursdagskake, ha ei ostekake og muffins og fruktpinsvinet til fragle[:D]
blir ca 15 stk.

Her skal jeg lage prinsessesjokoladekakeog oreokake. Så tenkte jeg å ha boller, muffins og/eller brownies[8D]

Back
Topp