Kor mange har du fortalt nyheten til?

aska83

Forelsket i forumet
Har dere delt nyheten med noen andre enda? Her er det bare sambo og ei vennine som veit det. Tenkte å fortelle foreldrene det våre snart. Er så vansklig å holde det for meg sjøl!! Vil rooooope det ut!
 
Jeg har bare fortlt det til sjefen på jobben pga formen min og lege timer. har tenkt til å holde det sjult en god stund til.
 
Bare fortalt det til samboer :D Men her kommer vi til å holde på det en god stund til ja - desto lenger, desto bedre tenker vi - ettersom vi skal ha to sååååå tette, blir det nok noen reaksjoner
 emoticon
 
Bare sambo :) Han vil holde det hemmelig til etter uke 12.
 
Bare samboer her og :) Skal prøve å holde det hemmelig så lenge så mulig! :)
 
Bare mannen min og jeg som vet det, og slik skal det fortsette så lenge som mulig. Helst til etter uke 12, men vi får se. Blir jeg dårlig er det jo vanskligere å holde det hemmelig, men foreløpig ser det greit ut ;)
 
Bare samboer som vet bortsett fra ett par jeg kjenner fra før på fs. Blir nok hemmelig til vi har vært på ul. Håper det blir i uke 8. Vet jeg får tidlig ul så tar det derifra
 
Her er det meg, mannen, sjefen og en venninne som vet det. Har tre andre gode venninner som jeg skal treffe på mandag. Tenkte å fortelle det til de da, eller blir det hemmelig for resten inntil uke 11. Vi reiser på ferie nemlig den dagen jeg er 12 uker, så vi kommer til å fortelle foreldre det når vi er 11+. emoticon Da kan de få fortelle ALLE de vil, så kan vi oppdatere resten når vi kommer hjem fra ferie. Da er jeg 14 uker emoticon
 
mine foreldre ,min søster hennes mann,min beste venninne, 2 andre venninner, min datter ...
Og siden min datter vet det så vet nok snart hele nabolaget det...he he emoticon
 
Kun samboeren min og en go venninne som vet det ennå. Kommer nok til å vente noen uker til med å fortelle det til resten. Må si jeg gruer meg litt til å si det på jobb, skal begynne på igjen etter denne permisjonen snart så er ikke så lenge jeg rekker å jobbe før det blir ny permisjon igjen....
 
Kun meg og mannen her også. 

Vi tenkte å si det etter uke 12, som er noen dager før Johannes sin ettårsdag, så vi skal si det da. Da skal hele familien samles. så det blir den perfekte anledningen.  emoticon
 
Det er bare mannen og to kollegaer som vet det. Hadde ikke tenkt at de skulle vite det heller, men de avslørte meg, og jeg klarer ikke helt å lyve når man får direkte spørsmål og det er litt åpenbart liksom.. Ingen andre får vite det enda! Venter nok et par mnd til =)
 
Back
Topp