Kor mange har blitt tatt på fersken?

rosarose

Gift med forumet
Eg har blitt tatt ein gang, men nesten 2[:D]
 
nesten av svigemor, og tatt på fersken av tantebarn og broren til samboeren. Ja også nesten ute i det fri...Men dem kjenner man jo ikke allikevel:)
 
ble tatt på fersken av ex-svigerfar 3 ganger på 2 dager!!! (Jeg vet... litt sløvt å ikke låse døra etter 1 gang!!) litt flaut å måtte gå igjennom stua for å komme ut da!!! også har jeg blitt ferska i friluft, men som du sa nøtta.. da kjenner man jo ingen!!
 
Har aldri blitt ferska...gudsjelov[:D].............meeeeeeeeeeeen folk har nok hørt oss..hehe[:D][:D]
 
Hehe, e blitt tatt på fersken minst to ganga. Eine gangen når vi va i Syden, kosa oss litt på mårrakvisten, da stuepia plutselig kom inn!!! Gjett om heile renholdspersonalet fniste bak ryggen på oss resten av ferien!
 
Vi har nok bare blitt hørt en del ganger.... [:)]
 
To eller tre ganger tror jeg[8|][:-][8|]
 
ikke blitt tatt her nei[:D]
 
Aldri blitt tatt på fersken, men hjemme hos x'en min var det ganske tydelig hva vi drev med... En gang la storebroren hans en lapp under dørsprekken: "Blir dere med og leier film når dere er ferdige?" He he...
 
Hehe.... artig å finne den lappen ja:) Hørte broren min en gang jeg også og sendte en tekstmelding til han med: thanks for sharing!
 
Aldri... HELDIGVIS! [:o]
 
Back
Topp