Kor mange graviditetstestar har du brukt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har du testa mange gongar berre for å dobbeltsjekke, eller slo du deg til ro med den første? :-)

7 tester her. Måtte se utviklingen. Har hatt ma før, så måtte bare følge med.

Tok en superpositiv clearblue om morgenen. Og bekreftet det med en strimmeltest jeg hadde liggende, senere samme dag ;-)

Tok et par ja. Aner ikke hvor mange, men begynte å teste 3 dpo :p testetøs ja!

Tok mange! Har ikke telling på hvor mange det ble til slutt!

Med storesøster tok jeg 7-8 stk ;p

3, den første strimmeltesten kunne jeg ikke tro på, så tok en til litt senere. Hadde en digital liggende som jeg tok dagen etter bare for å dobbeltbekrefte at det faktisk stemte.

Tre :) På den første slo ikke graviditeten ut. Tok en til ved dpo som slo ut, og så en til tre uker senere :)

Mange!! Haha. Begynte å teste litt vel tidlig så tok først 6 negative og når jeg endelig fikk positiv så har jeg sikkert tatt 5 til :p testetøs

Tok 1, både sist gang og denne gangen.

Har vært gravid et par ganger tidligere hvor jeg mistet, og de gangene tok jeg mange. Så etter de opplevelsene har jeg ikke ville testet mer i frykt for at testen plutselig skule bli negativ igjen, heller ventet og sett hvordan det utartet seg.

Tok bare 1, den ble veldig tydelig med én gang :)

Tok ingen:p Jeg merket det så tydelig på kroppen, så gadd ikke kjøpe. Så tok vel første test hos legen på torsdag;)

Mange! Har testet så mange negative at når jeg endelig fikk positiv så måtte jeg teste mange ganger. Men mest billigtestet da, så ble ikke så dyrt :-)

En test om morgenen to dager etter forventet mens. Syns det var noe rart med den såg ut som ett plusstegn. Dro på jobb var innom apoteket å kjøpte et par tester til. Måtte jo det for måtte jo bevisst at det var en feil med første test. Tok da å tisset i ett urinprøve glass. Tok først en test kom også med dette rare plusstegn, en til akkurat samme resultat, begynte å tenke litt at det kunne være skyggestreker så tok da den siste som var digital som slo ut gravid 2-3 uker. Etter det ikke tatt noen.

12 :p mellom 10dpo og 16 dpo. Ekskrementerte litt med forskjellige tester, også måtte jeg bruke opp den pakka med dårlig rfsu-strimler :p

Også ble det tatt en hos jordmor om onsdag da

Mange, mange, mange :P Men kanskje egentlilg mest på grunn av at jeg ville bruke opp alle BT strimlene jeg hadde liggende :P Og så kjøpte jeg en 2 pk med CB digital bare for å få se "gravid" lyse mot meg :laughing002

Back
Topp