Kor mange ganger

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
For dagen må eg spørre/kjekke på dataen ka dag det er i dag før eg har fått det inn i hode?? Spurte sambo for 5 gang iste då då han bare dumt på meg :p flere som ikkje henger helt med? :p

Kaller det ammetåke jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Eller hvor mange ganger må man opp og ned trappa for å huske skittentøy, ut og inn av bilen fordi man glemte både lommebok, mobil, stellebag osv?! Jeg blir snart sprø. .....!! Får jo ikke med meg noe på første forsøk! !:)

-=[herq]=-

Eller hvor mange ganger må man opp og ned trappa for å huske skittentøy, ut og inn av bilen fordi man glemte både lommebok, mobil, stellebag osv?! Jeg blir snart sprø. .....!! Får jo ikke med meg noe på første forsøk! !:)

-=[herq]=-
Hehe hørtes kjent ut det der ;) eg pleier å gå på badet for å hente tabelettene så sitter eg meg på do istede:p et par ganger kvar kveld :p henger kanskje litt igjen fra graviditeten når eg rekte på do heile kvelden :p men det værste er jo at medisin skapet henger på veggen rett forsina do døren :p jaja får nok trim då :p

Sånn er det her og, så nå kjøpte jeg mg klokke med dato i og som lyser i mørke så jeg kan se hva klokka er ;)
Fantastisk!!

Back
Topp