Kor mange bleier skiftar du på ein dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
7-10 bleier hver dag ca, per unge, det blir 14-20 bleier i døgnet det :P Hahaha ikke rart jeg kjøper fire pakker om gangen :D

5-6 :) har ei som sparer opp til større ladninger så er for det meste bare tissebleier. Hadde nok vært fler av de og, men hun slipper det ut når hun ligger med rompa bar på stellebordet :p

Aner ikke, har ikke telling. Men mannen skifter de fleste bleiene så JEG bytter kanskje bare 3-4 per døgn. :P

Da vi har en som nesten bare tisser så blir det ikke så mange. 7 uker på mandag og tror vi har hatt 7 bæsjebleier totalt etter vi kom fra sykehuset. :(

Da vi har en som nesten bare tisser så blir det ikke så mange. 7 uker på mandag og tror vi har hatt 7 bæsjebleier totalt etter vi kom fra sykehuset. :(
Får han nok mat?

Sånn vil jeg også ha det! Skal tipse mannen :p
Jeg var så dårlig etter fødsel så orka ikke å gjøre annet med babyen enn å amme, mannen måtte gjøre resten. Så det ble bare en vane at han tar bleiene når han er hjemme. Men så har jeg en pågående spøk nå da om at jeg er ansvarlig for det som skal inn og så tar han det som kommer ut. :P

Back
Topp