Kor mange barn ynskja du deg når du var ung?

Ønsket meg 3 barn og 3 barn fikk vi:)
 
Har alltid ønsket meg barn men ikke noe spesifikt antall. Har ett barn nå og ønsker gjerne ett til. Om vi vil ha fler etter det gjenstår å se.
 
Når jeg var liten drømte jeg om en jente.. Hadde fått navn også. Så ønsket jeg meg 2
Etter første svangerskapet kunne jeg lett gå gravid så var jeg litt på 2-3 om andre barn ble gutt/jente ønsket en jente. Første babytid var litt røff og var dager jeg tenkte han blir enebarn. Men kjørte på allikevel og nr 2 hadde vi en veldig fin babytid. Det ble en jente.. Men siden har jeg ønsket nr 3.. Mannen sier vi ikke har råd til flere... Så er vell ikke kjørt enda ..
 
Aldri hatt lyst på barn før jeg plutselig var gravid. Da skjedde det en helomvending i hodet mitt og jeg kunne plutselig ikke tenke meg å være uten barn.

Har en sønn og er usikker på om det blir bare han eller om vi vil ha en til om noen år :)
 
Jeg ønsket meg 4 barn, men er godt fornøyd med de tre jeg har, og synes at det er nok
Jeg elsker babytiden, så det er ganske vemodig å være ferdig med akkurat det og å aldri skulle oppleve den første tiden med baby i hus igjen, men samtidig litt godt å være ferdig og kunne fokusere på andre ting og gjort mer av det vi ikke har fått gjort imens barna var så små.
 
Har alltid ønsket meg tre, og gjør det enda. Men vi har bare to, og det ser ut som at det blir med det :)
 
Ingen før jeg møtte mannen.
Så snakket vi om to, tre.
Nå tenker vi kanskje å stoppe etter en levendefødt og to himmelbarn, for å så bli fosterhjem :)
 
2
 
Ingen! Ville ikke ha barn..
så traff jeg mannen og prøver nå iherdig å få nr 2!
Skulle gjerne hatt 3, men innser at det nok er for sent... :(
 
Tenkte tre, men kjenner jeg er ferdig etter to :p
 
Alltid sett for meg 3, mannen ønsker seg 2, så vi får se. Har kun én foreløpig.
 
Kanskje du ynskja deg 8 barn? Kanskje du ynskja deg ingen?
Kor mange barn ynskja du deg når du var ung, og kor mange ynskjer du deg no? :)
Vi var 3 søsken, og da var det alltid 2+1 eller 1+2. Så fra tidlig av har jeg villet ha 2 barn, nettopp for å unngå at en blir utenfor.

Jeg er mer åpen for ideen om 3 barn nå, men tenker jeg skal føde nr 2 først og komme meg gjennom det første året hans før jeg vurderer det seriøst.
 
3 før, så var ønsket nede i 2, men så ble det 3 igjen og nå er tredje på vei også.
 
Back
Topp