Kor mange barn ynskja du deg når du var ung?

Ønsket meg fire fra jeg var barn selv :hilarious:

Har to. :dummy::dummy1:

Har lyst på et tredje barn, men samboer er ikke enig. :shy:
 
Ingen, barneønsket kom ikke før mot slutten svv 20-årene. Nå kunne jeg tenkt meg 3, men pga tok så lang tid å få nr 1 pluss psykisk belastning i svangerskap så stopper vi muligens etter nestemann.
 
Alltid ønsket meg 3 egne + fosterbarn. Har to barn nå, og planen er å gå for nr 3 også. Så får vi se om det kommer fosterbarn når vi har stablet familien ordentlig på beina :)
 
"Mange". Alltid visst at jeg skulle ha en stor familie.
 
4 når jeg var yngre, men nå ser jeg for meg 3. Mannen vil ha 6, men kan slå seg til ro med 3 :)
 
Ville ha 4. Nå tenker jeg det blir maks tre.
 
Har ønsket meg barn siden jeg var 15 år, og drømmen var 6 stk.
Man kan ikke få alt man ønsker seg, etter 10 år og 7 prøverør ble det 1 barn, og så kom lille hjemmelaga mirakel i Oktober 2017. Ønsker meg fortsatt 1-2-3-4 barn til.
 
Har hele livet ønska meg 3 barn. Nå kunne jeg tenkt meg 4-5 :hilarious:
Blir dog ikke så mange, har to nå :happy:
 
Ønsket meg overhodet ikke barn, frem til jeg møtte riktig mann, fikk livet på plass og kom i slutten av 20-åra. Nå vil jeg ha 3. Merkelig hvordan slikt forandrer seg :D
 
Ingen :)
 
Ingen :p
Ønsker 2 nå :)
 
Absolutt ingen, jeg skulle aldri aldri aldri ha barn. Traff rette fyren og nå er vårt store ønske å ha familie sammen. Mye fordi han elsker ideen om barn, og når han er så hjertelig om det så ble "morsinstiktet" i meg vekket til full dur :p :D Vi vil ha 2, kanskje 3.
 
Ønska meg 4 barn, gjerne 2 og 2 tette. Men jeg har innsett for lenge siden at det ikke kommer til å skje, nå er vi overlykkelige for nr 2 som er på vei.
 
Back
Topp