Kor mange barn ynskja du deg når du var ung?

M

Moderator Marte

Guest
Kanskje du ynskja deg 8 barn? Kanskje du ynskja deg ingen?
Kor mange barn ynskja du deg når du var ung, og kor mange ynskjer du deg no? :)
 
Hadde egentlig ikke noe ønske om barn og det sa jeg til mannen da vi møttes. Etter at vi hadde vært sammen i noen år endret det seg. Nå har vi tre (hvorav to var planlagte :p) og er fint ferdige :) Veldig glad for at jeg endret mening.
 
Fire da, to nå. Kjenner jeg er klar for at denne graviditeten er den siste.
 
0 når jeg var ung. 3 nå :D
 
To :hungry: Nå ønsker jeg meg 3-4 :hilarious:
 
2 :) har to nå, men vurderer en tredje
 
Ingen da jeg var yngre :p så vokste det til 2-3stk da jeg ble litt eldre. Har to nå, og usikker ang evnt en til :)
 
Alltid ønsket meg barn, men ikke et bestemt antall :) etter nr en var det egentlig stopp, men så fikk vi lyst på en til.. nå har vi to, og jeg er ikke fremmed for nr tre
 
Ønsket to da jeg var liten :) En gutt og en jente :)

Fått to gutter :) Stopper nok der, selv om jeg på mange måter kunne tenkt meg en til :)
 
Jeg har alltid ønsket barn men aldri hatt noen klar formening om hvor mange:) å det har jeg heller ikke nå. Har ei jenta på 4 år nå, eneste jeg vet er at jeg setter så pris på mine søsken at jeg ønsker at hun også skal få søsken:)
 
Ville ikke ha barn.
Har tre nå. :)
 
Ville ha 4 når jeg var liten :bored: senere ønsket jeg meg 3, men nå er jeg veldig fornøyd med mine to og vil ikke ha flere :)
 
Ønsket meg mange barn, minst 4-5. Vi får tredje og siste nå, orker ikke flere graviditeter.
 
Jeg har aldri hatt ønske om barn som verken lita eller i ungdomsalder gitt.

Ønsket kom etter jeg allerede var blitt gravid med ett uhell gitt. Og da mange måneder inn i svangerskapet og sjokket ga seg :p
 
Back
Topp