Kor mange barn vil du ha?

Vi har alltid sakt vi ønsker oss 5 barn, men nå som vi venter vårt 5 barn så føler jeg absolutt ikke at dette skal bli den siste, men vi får se hva tiden viser, nå blir det jo 5 barn på litt over 7år så er ganske tette..

Tror vi har lyst på 3...men er usikker. VI får se etterhvert

ønsket oss engang 4, men er vel fint ferdig nå når tredjemann kommer. Etter 9 år vil vi være bare mamma og pappa. Ikke prøvere som må ta hensyn og planlegge og finne penger til nye forsøk hele tiden.

Ville i utgangspunktet ha 2 barn, men no som eg har fått vite at me ventar gutt nr 2 klarar eg ikkje heilt å slå fra meg tanken på at eg har så veldig lyst på ei jente....
Men tanken på å gå gravid igjen skremmer meg virkelig, så me får ta det som det kjem etter at lillebror er godt etablert i heimen, trur kanskje me sier oss ferdig...:o))

tja..i utgangspunktet så jeg kanskje for meg max to..etter førstemanns fødsel var jeg igrunn  bestemt på at det holdt med en- men skjebnen ville det slik at jeg skulle havne i en moderne familie hvor vi nå venter på lillebror nr fem:)

alltid sagt 3, no kommer nummer tre litt fortere enn planlagt, så kansje det blir en attpåklatt om en 5/6 år, men er egentlig innstilt på at dette er siste. har 5 svangerskap på 5 år så kansje på tide å ikkje være gravid litt også:)

Alltid ønsket oss tre :) og nå kommer nr tre!! ønsket oss også to tette og en litt senere og det ble det :)

Vi venter barn nr 4, men vår jente (vår 2.fødte) er jo ei englejente, så i praksis, så får vi vårt 3. barn. Vårt 4.barn siden 2006, og jeg kjenner jeg kommer til å være fornøyd med svangerskap og  barselstid etter denne. Så i utgangspunktet er det stopp, men hvem vet? Jeg skal aldri si aldri :)

Vi får nummer to no, og eg håper på en til. Sambo synes det holder med to så får vi se =) Tror nok eg får viljen min om eg vil, men no tar vi ett barn om gangen :)

Back
Topp