Kor mange barn vil du ha?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ har bestandig hatt lyst på 3 tette å no blir d 3 stk på 3 år....Men, no har æ løst på 4 barn :o) Har ikke lyst t at d her e mitt siste svangerskap,så d blir en t

Tenkte alltid 3 før. Nå er vi heldige om vi bare får dette ene. Men håper vi klarer et til selv, eller også ved prøverør  Så 2 håper jeg og tenker jeg blir perfekt.  Slipper vi å flytte og. Hehe...

Dette blir nr 3 på 4 år, så jeg føler meg ferdig etter dette svangerkapet :)

Jeg ønsker meg 4 Sambo har også lyst på 4 så er godt mulig at det blir det om vi ikke finner ut at det holder med 2 eller 3.

dette er nummer to og jeg vil slutte her. Er så syk i svangerskapene, så er usikker på om jeg i det hele tatt er i stand til å bære frem ett til etter dette. Mannen vil ha en til, men det blir nok stopp.

Minst 2, kanskje 3. Samboer har veldig lyst til å adoptere et barn også, så kanskje 2 egne, og et adoptiv barn..:)

Jeg vil ha 2. Samboeren min vil ha 3 stykker. Så vi får se med tiden om jeg endrer mening:)

Alltid ønsket oss tre barn og nå kommer nr tre,så her stenger fabrikken i januar ;)

Tror vi skal si oss fornøyde nå når nummer tre kommer

Jeg vil ha to. Har en gutt og nå blir det jente (tror jeg da) og da syns jeg det holder! Jeg kan jo selvsagt ombestemme meg, men mannen min ville knapt nok ha to. Men det er litt rart å tenke st dette er mitt siste svangerskap...

Jeg kommer selv fra en stor familie med 6 søsken, og jeg har alltid ønsket meg mange barn - det har alltid vært det som har vært familie for meg. Nå er det jo blitt veldig klart at det aldri kommer til å skje, så jeg slår meg til ro med de to jeg får, tør ikke håpe på noen fler.

Her er det ett ønske om 3 med max 2 år mellom hver fra min kjære sin side , så det er bare å vente å se hva det blir til ;)

Vi har alltid sagt at vi ønsker oss 3, og dette er jaggu meg nr. 3. Tror vi er ganske enige om at dette blir siste gang jeg går gravid. Hvis ikke det hadde gått bra denne gang, hadde vi nok stoppet på 2 stk, for d har vært alt annet enn behagelig denne gang. Satser på at ting bare blir bedre nå fremover :-)

Jeg har alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men samboer vil ha 2. Vi har funnet ut at vi tar et barn om gangen ;) så vi gleder oss til nr 1:-D

Vi har begge hele tiden sagt 3, men hvis jeg bærer på ei jente har vi tenkt tanken at det kanskje holder med 2:) men vi vil ikke ha flere enn 3 hvertfall :)

Har alltid hatt lyst på 3. Men Eldsta så en stund ut til å bli enebarn, før jeg ombestemte meg igjen. Så var vi fornøyde med to. Men i fjor flyttet vi til et større hus, og etter et nestenuhell fant vi ut at vi jammen vil ha 3. Så er vi nok ferdige etter det.

Vi har ei jente på to år fra før, og hadde tenkt at det passer bra med to stk. Så etter at dette går bra så stener sambo rørene ;)
Jeg har uansett vært dårlig begge gangene, og er fornøyd med at dette er siste svangerskapet mitt :)

Back
Topp