Kor mang e fortsatt i jobb?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ jobbe fortsatt 100 % å lure på kæm fleir som fortsatt e i jobb

Jobber 100% det jeg får, om det teller? ;)
Har en 40% stilling og tar det jeg får av ekstra. Så har ikke vært borte pga graviditeten.

Jeg! Jobber vel et sted mellom 75-100%.. Har bare 50% fast..

Jobber 100% 

Har bare fast 16,9% stilling,men jobber opp til 5 dager i uka. Jeg er heldig og kan si nei til vakter hvis jeg kjenner at jeg trenger 3 dager fri en uke,som jeg f.eks. gjorde denne uka. Men jeg tenker nok på å trappe ned til maks 4 dager i uka,for jeg kjenner på kroppen at den ikke orker for mye stell og løft.

Enitsirhc skrev:
Har bare fast 16,9% stilling,men jobber opp til 5 dager i uka. Jeg er heldig og kan si nei til vakter hvis jeg kjenner at jeg trenger 3 dager fri en uke,som jeg f.eks. gjorde denne uka. Men jeg tenker nok på å trappe ned til maks 4 dager i uka,for jeg kjenner på kroppen at den ikke orker for mye stell og løft.

Det var en merkelig stillings %! Er du tilkallinghjelp? :)

-Exotic- skrev:

Enitsirhc skrev:

Har fast hver tredje helg,annenhver fre-søn og lør-søn. Fredag er fra 13.30-21.30 og lør og søn 10-17. Veldig merkelig,men resten er jeg vikar/tilkallingshjelp.

Jeg har hatt svangerskspspenger siden uke 10 jeg, får ikke lov å jobbe lenger i den jobben jeg har.

Jeg jobber 100% som butikksjef uten mulighet for å sitte på hele dagen, og jeg har null problem enda. *bank i bordet! Håper å kunne gjøre det frem til jul, ellers blir det nok gradert svangerskapspenger. I begge mine tidligere svangerskap har jeg blitt sykemeldt tidlig pga bekkenløsning og kvalme, og nå er jeg i uke 26 uten en eneste fraværsdag. Tenk at svangerskap kan være så ulik.

er 50% sykemeldt pga. bekkenløsning...

Jeg er 100% sykemeldt og har vært det siden juni. Invalidiserende bekkenplager kaller legene det. Jeg savner å være på jobb, skulle ønske jeg kunne klart litt iallefall. Men nå i det siste har jeg vært innom kanskje en halv time i uka, det er mer enn nok..

Enitsirhc skrev:

-Exotic- skrev:

Enitsirhc skrev:

Har fast hver tredje helg,annenhver fre-søn og lør-søn. Fredag er fra 13.30-21.30 og lør og søn 10-17. Veldig merkelig,men resten er jeg vikar/tilkallingshjelp.

Sånn å forstå :) Er bedre enn ingen ting da!! :)

Jeg jobber 80% nå. Er 20% sykemeldt for bekkenløsning og trøtthet. Godt å ha en dag i uka jeg kan hente meg litt inn. I forrige svangerskap jobbet jeg 100% gjennom hele svangerskapet, så er litt nedtur også å være litt sykemeldt...

Jeg jobber fult og håper å kunne jobbe fult helt til permisjonsstart. Er litt redd bekkenet mitt kommer til å klage på det, men orker ikke tanken på å sulle rundt hjemme.

Jobber min 80% som sykepleie + ekstravakter. Er i tillegg trener i en turnforening hvor jeg tilbringer 3 kvelder i uka (3-4 timer per gang) etter arbeidstid. Så ja, fortsatt i jobb;)

Jeg er 100% sykemeldt, ble det fra uke 22. Men jeg venter jo tvillinger og har en tung jobb og lang reisevei :)

Back
Topp