Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare fast 16,9% stilling,men jobber opp til 5 dager i uka. Jeg er heldig og kan si nei til vakter hvis jeg kjenner at jeg trenger 3 dager fri en uke,som jeg f.eks. gjorde denne uka. Men jeg tenker nok på å trappe ned til maks 4 dager i uka,for jeg kjenner på kroppen at den ikke orker for mye stell og løft.Enitsirhc skrev:
-Exotic- skrev:
Har bare fast 16,9% stilling,men jobber opp til 5 dager i uka. Jeg er heldig og kan si nei til vakter hvis jeg kjenner at jeg trenger 3 dager fri en uke,som jeg f.eks. gjorde denne uka. Men jeg tenker nok på å trappe ned til maks 4 dager i uka,for jeg kjenner på kroppen at den ikke orker for mye stell og løft.Enitsirhc skrev:
Det var en merkelig stillings %! Er du tilkallinghjelp? :)
Enitsirhc skrev:
-Exotic- skrev:
Det var en merkelig stillings %! Er du tilkallinghjelp? :)
Har fast hver tredje helg,annenhver fre-søn og lør-søn. Fredag er fra 13.30-21.30 og lør og søn 10-17. Veldig merkelig,men resten er jeg vikar/tilkallingshjelp.