Kor lenge..

Klesklypa

Gift med forumet
Er barna i barnehagen??

mi har 100% plass, og er der kver dag. Men eg leverer ho som regel i 08.30-09.00 tida og henter ho i 14.30 tida.
Får alltid grise dårlig samvittighet om ho må vere der lenger enn tre :) hehe
 
Han blir levert i bhgen i fra 07.45-08-00 tiden. ( noen ganger senere dersom jeg har fri på morgenen) og blir hentet i 15.30-16.00 tiden. 

Og jeg har absolutt, overhodet ingen dårlig samvittighet for det heller :) 
Sender han også avgårde flere dager hvor jeg faktisk har fri hele dagen :P 

Han har bare godt av det, han storkoser seg og er virkelig glad i den gjengen :) 
 
Eg veit det er teit å ha dårlig samvittighet for det.. men den kommer snikende uansett!

eg er jo stort sett heime heile dagen, og sender ho alltid i BHG uansett. Blir ho heime med meg blir det masse tv titting... og da synes eg det er bedre at ho får vere ute å leike litt med BHG-barna:)
 
leverer de i barnehagen ca kl 07.45 og henter de mellom 14.45 og 16.00 engang .. grunnen til at de blit levert så tidlig er at de som jobber der vil helst ha de der før samling på morgenen 08.15
 
leverer de rundt 9-halv10, og henter mellom 3 og 4 en gang :-)
 


mariannnilsen skrev:
leverer de i barnehagen ca kl 07.45 og henter de mellom 14.45 og 16.00 engang .. grunnen til at de blit levert så tidlig er at de som jobber der vil helst ha de der før samling på morgenen 08.15


Her må de komme før 09.45 :)
 
8.8.30 tia...å henter ho mellom 13.45 og 14.30, avhengig av når jeg er ferdig på skola :)  men får og dårlig samvittighet dersom hun må være for lenge i barnehagen ja :P

av og til er hun hjemme med meg når jeg har fri og av og til ikke...spørs hvor mye husarbeid jeg må gjøre :P tenker at det kan jo være litt godt for dem og  å få litt fri av og til ;)
 
Leverer henne klokken 07.00 hver dag, og henter henne klokken 13.00.
 

Han blir levert ca 7.30 og hentet 14.45.. 

Vi har en litt spesiell ordning i vår barnehage. Vi må søke inn barnet akkurat de timene de skal være der, men så betaler vi og bare akkurat for det. Så han har 7-15 tirs-fre. og da kan han absolutt ikke komme før 7 og ialle fall ikke bli hentet etter kl 15. Han må være UTE av bhg innen kl 15. 

Må bare legge til at det da koster 1600 kroner for en full plass - så er ganske mye billigere enn vanlig + jeg fortstat får litt kontantstøtte på tross av at han går 4 dager i bhg.

 
Det varierer ettersom jeg går i ulike vakter;
Tidlig vakter blir han levert kl 07.00 ca, hentet 15.20 ca
Mellom vakter blir han levert kl 08.00 ca, hentet 16.20 ca
Sen vakter blir han levert kl 09.00 ca, hentet alt fra 15-16.45- er da M som henter han.
 
Han blir levert ca. kl 09. De har samlingsstund kl 09:15, så da må han komme før det eller etterpå. Jeg henter han som regel kl 15. Da får han med seg fruktmåltidet.
 
Leverer han mellom 07:30 og 09:00. Kommer litt an på når han våkner:) Trenger ikke levere før 09:00, men når han selv går for å hente jakka og skoa sine holder jeg ikke han hjemme. Han elsker bhg og har kommet der at han ikke vil hjem når han blir hentet :/ Selv om han blir overlykkelig av å se meg altså !

Jeg henter sjelden før 16:00. Da han sover til 14:30, og da er det greit at han får med seg det siste måltidet og litt leik før han skal hjem.

Bhg har åpent fra 06:45-17:15. De må helst være der til 09:00 for da er det samling :)
 
Sliter også med den samvittigheten. På mandag og tirsdag er hun fra 8.30 til 1530. På onsdag og torsdag er hun fra 8 til 14. På fredager har jeg som oftest fri for jeg jobber hver lørdag, så da henter jeg henne til lunch og legger henne her hjemme sånn at hun våkner opp med meg.

Har alltid sagt at jeg ikke skal få barn for at de skal være hele dagen i barnehage, så så snart mannen er ferdig å studere skal vi sette sammen en uke med våre jobber der hun er korte dager hver dag. Gleder meg veldig til det. 
 
Blir levert mellom 0730 og 0800. Hentes ca 15.45, og blir gallesur hvis vi henta han før tiden. For han elsker å være i barnehagen.

I hans barnehage e det samlingstund med sang og musikk kl 0915. Men ungene kan komme og gå nårti som helst, så lenge vi ikke leverer kl 16.00 sia de stenger 16.30.
 
Jeg leverer 8 og henter mellom 15 og 16. Men jeg er hjemme alle dager pga rygg og fysio. Tror dere jeg sliter med samvittighet også? Jepp jepp.. Men hun kjeder seg jo hjemme.... Og jeg får gjort ting i huset og fikset rygg osv mens hun er ute av huset.
 
Back
Topp