Kor lenge var dokker saman før dokker begynte å prøve?

M

Moderator Marte

Guest
Kor lenge var du og partneren saman før dokker begynte å prøve å verte gravide?
Kanskje dokker ikkje prøvde i det heile tatt? :p
Eller kanskje du er ei vordande åleinemor? :)
 
Vi hadde vært kjærester i litt over fem år, og forlovet i ett og et halvt. Vi begynte å prøve på bryllupsreisen, men ikke fordi vi ville vente til vi hadde giftet oss. Det var mer sånn at bryllupet måtte vente til begge var ferdige med studier, og da følte vi det passet med barn også.
 
7 år på første
 
Ca 3 år.. Tok han et halvt år å bli klar.. Så jeg ville før han
 
Hadde vært sammen ca 2 år da prev feilet med vår felles første :) nr 2 kom 3 år etter og nå har vi vært sammen i 8 år da vi begynte prøve nr 3 :)
 
Ca 3 år.. Tok han et halvt år å bli klar.. Så jeg ville før han
Det er nok ganske vanlig at dem trenger mer tid på å bli klar :hilarious:
Min er og 4 år yngre, så han var heller ikke klar når jeg var. Men etter SAen ifjor, han sa noe jeg likte godt «Jeg er ikke klar å ha barn, men jeg er klar til å lære meg å bli klar for å ha barn»:)
 
Det er nok ganske vanlig at dem trenger mer tid på å bli klar :hilarious:
Min er og 4 år yngre, så han var heller ikke klar når jeg var. Men etter SAen ifjor, han sa noe jeg likte godt «Jeg er ikke klar å ha barn, men jeg er klar til å lære meg å bli klar for å ha barn»:)
Aww :love7
 
Sammen i 6,5 år og gift 6 mnd da jeg slutta på pilla❤
 
Med far til mine første barn så var vi sammen i 6 år å prøvde i 6mnd før vi ble gravide med førstejenta.

Nå med min nye kjærest hadde vi vært sammen i 9-10 mnd før vi begynte å prøve. Vi har kjent hverandre i 8 år! Hadde ikke begynt å prøve så tidlig hadde d ikke vært for at vi kjenner hverandre godt! Nå ett år etter på så ble vi gravide å d ser foreløpig ut som d skal holde denne gangen :)

Fra jeg begynte å prøve å bli gravid med førstemann og til nå så har jeg mistet 5 ganger.
 
Hadde vært sammen 4 år da første ble født. Nå har vi vært sammen i straks 16år, og venter nr 4
 
7 år. Men vi snakket allerede om barn og hvor gamle vi ville være når vi stiftet familie når vi møttes første gang. Så har vi tydeligvis holdt oss til det uten nødvendigvis å være så bevist på det.
 
Back
Topp