Kor lenge kan man ha?

Silli14

Blir kjent med forumet
Kor lenge kan man ha festningsblødning? Inntil kass uke ? Noen som veit det? Og om noen har opplevd det, korleis ser det ut? Blødde jo litt på fredag. Og så gjekk det over til slim med litt blodstriper / lyserosa striper og så over til litt brun utflod. Ka kan de ha vært? Har ikkje hatt vondt i ryggen i dag. (bank i bordet) Hadde noe sykt i går i hoftene etter eg vasket hus og ryddet. Og ikkje vondt i cysten idag heller. :) jippi. Og så fekk eg tlf av samboer i dag at han sku ta seg fri på torsdag så vi kunne ta ein familiedag på lekeland med vår datter siden han måtte begynne to dager før på jobb denne uken:) gleder meg:) lykke dag i dag. Utenom litt uggen. Og Når eg gjekk inn på facen i dag såg eg at eg hadde fått meld på innboksen. Gjekk inn og såg og da var det beste kompisen min som hadde skrevet, vi mistet kontakten for 3 år siden og ikkje snakket siden. Og vi har vært bestevenner siden 5 klasse.:) (da byttet han skule ) eg og han var alltid sammen. Ingenting kunne gå imellom oss. Vi var naboer og:) han var som ein bror:) overlykkelig for at vi har begynt å snakke sammen igjen:)

Det aner jeg ikke men jeg tror det meste er normalt i et svangerskap... Mange blør litt, mange blør mer og mange blør ikke i det hele tatt... Så bra dere har fått kontakt igjen, aldrig gøy når et godt vennskap bare blir borte! Håper dere finner tilbake til hverandre:)

Om du er i uke 8, så er det ikke festeblødning. Egget kan jo ikke feste seg nå. I mitt forrige svangerskap opplevde jeg festeblødning, utifra mens var jeg da i uke 3+3, og enda ikke fått positiv test. Det kom kun litt rosa på papiret som gikk over til svak brunlig utflod.

Jeg fikk blod på papiret idag(uke 7+0), og ble helt fra meg:/ Var ikke direkte rødt, heller svakt rosa. Gikk over til brunlig svak utflod i noen timer etterpå. Hm, ganske likt som festeblødningen, men det er ikke det samme, dette jeg opplevde idag var nok kun et resultat av mere blodrik slimhinne. Fått bekreftet på ultralyd at jeg fortsatt er gravid<3 Håper det samme har skjedd med deg! At alt er i orden<3

Back
Topp