kor lenge har jeg bivirkninger=???

x1xsnorkfrøknå

Forelsket i forumet
me oppstart me ciprelex? har gått på 5 mg i to uker å d har gått fint, økte i dag til 10mg fy så jevligt eg har d........................... hjelp
 
Litt usikker da jeg ikke har prøvd den sorten, men erfaring fra den jeg har prøvd så var det mellom 3 og 5 dager det var værst. For min egen del var ikke det værste å starte, men slutte. Mener jeg så et annet innlegg der ei sa hu var dårlig den første mnd. Tror dette er litt individuelt også. Håper det stabiliserer seg raskt og du får hjelpen du trenger av medikamentene! (Ps: ville pratet med legen min om det er helt uutholdelig, det går nemlig ann å få noen tabeletter som hjelper mot bivirkningene av dem du har startet på, i den værste overgangsperioden. )
 
ORIGINAL: snorkfrøknå

me oppstart me ciprelex? har gått på 5 mg i to uker å d har gått fint, økte i dag til 10mg fy så jevligt eg har d........................... hjelp

 
 
jeg gikk på cipralex i ca 2mnd i fjord høst...men måtte bare kutte de ut. gikk konstant kvalm og kadde skjelvinger i hele kroppen.klarte ikke å holde hånden stille. jeg blei skikkelig tøtt av dem og kunne sove store deler av dagen og være oppe hele  natten. så jeg snudde rett og slett døgnet pga av de.
 
så i stedenfor å ta de fikke jeg helle sovetab. imovane slik at jeg fikk snudd døgnet tilbake ognår jeg følte på meg at prøblemene "steig" i meg (fikk gjerne ett lite forvarsel) så tok jeg en sånn og la meg. og det var mye bedre i min situasjon.
 
merker jeg gruer meg litt nå som høsten kømmer smygende tilbake og alt det vonde jeg har opplevd i 2008 svirrer mer og mer i hodet på meg.
men jeg skal klare meg denna gangen også.[8|]
 
ble bra etter 3-4 uker. Bare fortsett, det er vert det[:)]
 
Back
Topp