Kor lenge er barnet ditt i bhg/på skulen?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Ca 09-15 på eldste og 09-14 på Ynsgte. Ynsgte hender der begynner senere også. Eldste vil bære i bhg den tiden. Men fra høsten av blir det skole og da blir det 08.15-13.15 på eldste.
 
Når hun gikk i barnehage var jeg student, nå jobber jeg. Hun gikk på sfo i 1. Klasse, men fra 2.klasse ville hun heller gå hjem alene. Jeg har flexitid, og mulighet til å jobbe hjemmefra så hun ikke trengte være så lenge alene :)
Så deilig med flexi tid:) Det hjelper i en altfor travel hverdag! Lurer på hvordan vi skal overleve med 3...!!!!!
 
Så deilig med flexi tid:) Det hjelper i en altfor travel hverdag! Lurer på hvordan vi skal overleve med 3...!!!!!

Ja flexitid redder vår hverdag! Har av og til tenkt på å bytte jobb, men jeg fortsetter nok noen år til for å beholde flexitid :p
 
Det er og har vært varierende, jobber turnus og pappa har litt reisevei så når han henter blir det litt lengre dager, når jeg er tidlig hjemme er det kort dag
 
De to eldste er på skolen fra 08.30 - 13.45.

Minste i barnehagen 7,5 time. Fri med mormor et par dager i måneden.
 
5 åringen går på førskole I Belgia og er på skolen fra 8:30 til 17:30-18. Han trives veldig godt.
 
Eldste er på skolen fra 08.20 til 14.20 .
Yngste i Bhg fra 9.30/10 til14/14.30.
 
Back
Topp