Kor gamal var du/ er du når ditt første barn blei/blir født?

Ikke født enda men er fremdeles 22 år når hun/han blir født. Blir 23 en mnd tid etterpå
 
Er 27 når eg blir mamma for første gong:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ganske unge førstegangsmødre her... Samanlikna med landsgjennomsnittet:)
 
Tror ikke det er så mange godt voksne førstegangsfødene her inne, det trekker snittet ned. I dag får noen sin første unge i alder 39-43 ved hjelp av å ta ut noen egg fra før.,
 
Ble 18 tre månder etter at han hadde kommet :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Va 25,5 når frøknå blei født..nå blir eg 30 å 2mnd når gutten kjeme :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke det er så mange godt voksne førstegangsfødene her inne, det trekker snittet ned. I dag får noen sin første unge i alder 39-43 ved hjelp av å ta ut noen egg fra før.,
Stemmer nok det:) og dei som er over 30 her inne venter i stor grad sitt 2-3 eller 4 barn:)
 
Var 23 når jeg fikk førstemann. Rekker å bli 26 før andremann kommer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stemmer nok det:) og dei som er over 30 her inne venter i stor grad sitt 2-3 eller 4 barn:)
Slike som meg;) Jeg var 26 ( eller 26,5 om du vil;)) da jeg fikk nr.1, med nr. 2 var jeg 28, og nå når nr. 3 kommer er det like før jeg fyller 33, men ungen rekker å komme mens jeg fremdeles er 32:)
 
Slike som meg;) Jeg var 26 ( eller 26,5 om du vil;)) da jeg fikk nr.1, med nr. 2 var jeg 28, og nå når nr. 3 kommer er det like før jeg fyller 33, men ungen rekker å komme mens jeg fremdeles er 32:)
Hehe. Stemmer på ein prikk med meg. 26,5 med nr 1, 28,5 med nr. 2 og vil nå være 32,5 med nr 3:)
 
Back
Topp