kor finn eg skjult gruppe for desember2014?

Den kommer ikke opp før du er 'godkjent', da ligger den under dagbøkene og bildene våre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må oppfylle kriteriene med 50 innlegg i terminklubb og 1 måned medlem av forumet. Så kan du sende PM til tilgangsansvarlig og få tilgang. :)

Den står ikke i listen :)
Når du har 50 innlegg i gruppen her må du sende en privat melding til tilgangsansvarlig FruUndercover og spørre om hun kan få deg lagt til.
Når hun ser meldingen og har kontrollert at du har nok innlegg, gir hun beskjed til administrator som er den som fysisk kan legge deg til gruppa.
Det kan gå noen dager fra du søker til du får den opp.

Dersom noe skulle tilsi at du ikke får tilgang får du melding fra tilgangsansvarlig. Hører du ingen ting kan du anta at du ser gruppen om noen dager :)

Tar det lang tid å bli medlem? Sendte for ei uke siden, men ser fortsatt ingeb gruppe :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei? Men har sendt til henne, mener jeg fyller alle kriteriene, men kan jo hende jeg ikke gjør det da..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da hadde hun sagt i fra :)

Du er ikke oppført på listen over de som har tilgang. Men jeg vet hun bruker appen endel og kan hende hun ikke har sett meldingen fra deg. Eller at den har havnet på profilen hennes isteden for innboks. Kan du sende henne ny melding? :)

Samme med meg. 1,5 uke siden jeg sendte pm. Men kan jo være hun eller admin har vært opptatt med noe, ikke veit jeg :)

Eg meiner eg oppfyller kriteria, og har lagt inn melding hos fru undercover....er iallefall 2 veker sidan....men spør kanskje dumt no, korleis sender ein privat melding?

Trykk på nicket til den du skal sende til. I boksen som kommer opp trykker du på "start en samtale." Men gå inn på din egen profil og les en beskjed som ligger på profilen din under "profilinnlegg." :)

Beklager beklager jenter!! Laderen til pc'en min er ødelagt og via appen får jeg ikke telt innlegg. Men fikk låne mannen sin pc litt så har godkjent dere som har sendt pm siste 2 ukene.
Ser Tamara er borte fra torsdag så håper hun ser det og gir dere tilgang før hun tar ferie.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Samme med meg. 1,5 uke siden jeg sendte pm. Men kan jo være hun eller admin har vært opptatt med noe, ikke veit jeg :)
Jeg har ikke fått noen pm fra deg.

Husk at dere må sende pm og ikke innlegg på veggen min for jeg ser ikke de innleggene på veggen og får heller ingen varsel om det.

Jeg har ikke fått noen pm fra deg.

Husk at dere må sende pm og ikke innlegg på veggen min for jeg ser ikke de innleggene på veggen og får heller ingen varsel om det.

La først inn på veggen, men sendte så en pm. Gikk inn på nicket ditt og startet en samtale 25.juni. sjekka i går når det var. Er det en anna måte å sende pm på?

La først inn på veggen, men sendte så en pm. Gikk inn på nicket ditt og startet en samtale 25.juni. sjekka i går når det var. Er det en anna måte å sende pm på?
Prøvde på nytt igjen nå. Men begge samtalene ligger der når jeg sjekker ihvertfall :)

Back
Topp