Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd og logge ut og innTar det lang tid å bli medlem? Sendte for ei uke siden, men ser fortsatt ingeb gruppe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, mange ganger...Har du prøvd og logge ut og inn
Har du fått pm fra FruUndercover?Ja, mange ganger...
Nei? Men har sendt til henne, mener jeg fyller alle kriteriene, men kan jo hende jeg ikke gjør det da..Har du fått pm fra FruUndercover?
Da hadde hun sagt i fraNei? Men har sendt til henne, mener jeg fyller alle kriteriene, men kan jo hende jeg ikke gjør det da..
Jeg har ikke fått noen pm fra deg.Samme med meg. 1,5 uke siden jeg sendte pm. Men kan jo være hun eller admin har vært opptatt med noe, ikke veit jeg![]()
La først inn på veggen, men sendte så en pm. Gikk inn på nicket ditt og startet en samtale 25.juni. sjekka i går når det var. Er det en anna måte å sende pm på?Jeg har ikke fått noen pm fra deg.
Husk at dere må sende pm og ikke innlegg på veggen min for jeg ser ikke de innleggene på veggen og får heller ingen varsel om det.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Prøvde på nytt igjen nå. Men begge samtalene ligger der når jeg sjekker ihvertfallLa først inn på veggen, men sendte så en pm. Gikk inn på nicket ditt og startet en samtale 25.juni. sjekka i går når det var. Er det en anna måte å sende pm på?
Stemmer, det er slik du sender PM.Må ein starte ei samtale for å sende pm?