Kor e alle heltar henn ? :p

Syns ikkje det e so gale :) Einaste e at når EG passerte 12-vekesmerket, hadde første UL, og garantert ogso når eg blir høggravid/40dagar att, so er det leeeenge sidan dei første var der, og då e det ikkje so stort at eg har kommet dit.. Kanskje eg ska plage dei i februar-gruppa? :p

Det å være den som får sist. Må vente lengst.. hoff. Tre venniner har fått sine nå, tro meg. Det e IKKE kjekt å være den siste, og som har 42 dager igjen til termin. De sender bilder av sine babyer og jeg sitter fortsatt her å venter på min, med magen og alle plagene...

Det å være den som får sist. Må vente lengst.. hoff. Tre venniner har fått sine nå, tro meg. Det e IKKE kjekt å være den siste, og som har 42 dager igjen til termin. De sender bilder av sine babyer og jeg sitter fortsatt her å venter på min, med magen og alle plagene...
Blant venninnene mine er eg faktisk i den motsette posisjon, den første venninna mi får bebis ca 2 mnd etter meg, deretter er det ein baby i mnd fram te juni.. :) Skikkelig babyboom!

Har 8.januar :)

Jeg har termin midt i januar :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp