kor aktive e ungane

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
dåkkas nå?? mini her e heit hyper, hu klartre opp på spise borde bare eg snur meg vekk 2 sek. hu holde seg fast i vinduskarmen å klatre opp veggen,å klartre på alt så d går an å klatra på å sånn holde hu på heile dagene, hu e høgt å lågt å øve alt, begynne å lura på om hu e litt små hyper

Her og e det sånn. Kan ikkje gå ifra na ett par sekund eingang før hu klatre eller gjer någe hu ikkje ska gjer. Veldig travel lidå jenta, men det e nå kjekt og. [:D]

ORIGINAL: Mitchi

Her og e det sånn. Kan ikkje gå ifra na ett par sekund eingang før hu klatre eller gjer någe hu ikkje ska gjer. Veldig travel lidå jenta, men det e nå kjekt og. [:D]

d e godt at d ishe bare e min unge så e sånn, her om dagen drog hu ud kjøkken skuffene å klatra opp på kjøkken benken. må fylla me hu heila tiå

ehh, jeg er utslitt når hu legger seg, selv om hu er i barnehagen mesteparten av dagen[8D] I bhg går hu under navnet, klatremus, hu har begynt å gi barnehagetantene litt småpanikk. Hu klatrer opp på alt og til det ikke er mer å klatre opp på. Høyt og lavt, hele dagen lang. 

ORIGINAL: UneMi

ehh, jeg er utslitt når hu legger seg, selv om hu er i barnehagen mesteparten av dagen[8D] I bhg går hu under navnet, klatremus, hu har begynt å gi barnehagetantene litt småpanikk. Hu klatrer opp på alt og til det ikke er mer å klatre opp på. Høyt og lavt, hele dagen lang. 

hehe, ja eg e jo hjemma me hu heile dagene sjøl å alle i fam. kalle hu bare for ADHD eller hyper hu e så ei duraselkanin bare går å går å går. så når kvelde komme så e d så herligt å få hu i seng.så eg endeligt kan slappa av litt.

As active as can be [8D] Hehe.. VELDIG aktiv![:)]

Jeg trodde snuppa mi kom til å bli veldig aktiv, men hun har egentlig "roet" seg litt virker det som. Hun er litt forsiktig egentlig, har nesten ikke falt fordi hun setter seg ned med en gang hun mister balansen. Hun har ikke begynt å klatre noe ennå heller, men kan jo være ting forandrer seg når hun skjønner hvordan hun skal komme seg opp i sofaen etc. [;)]

ORIGINAL: Krøsamaia

As active as can be [8D] Hehe.. VELDIG aktiv![:)]

Her også.. helt villt...

mi e ishe redde for nogen ting, hu e bare heilt sprø å hu tåle utruligt møje før hu begynne å grina og.(men sånn e d vel når en begynne å reisa seg opp i en alder av 6 mnd, har ramla litt opp igjenom, gidder ikke sy puter under arma på hu heller) hun må jo lære en gang, håbe eg

Har ikke ett eneste sekund å slappe av når han er våken, for å sei det sånn[8D] Trur ikke han kan vere meir aktiv enn ka han er [:D]

sign!
ORIGINAL: Lucas09

Har ikke ett eneste sekund å slappe av når han er våken, for å sei det sånn[8D] Trur ikke han kan vere meir aktiv enn ka han er [:D]

Her er det full rulle [:D] Eneste ungen i bhg som sitter med sele på i stolen når de spiser [8D]

Men i det siste har hun også kunnet sette seg ned og konsentrere seg om ting, og det er utrolig deilig. Plutselig kikker hun litt i bøker og sånn, tidligere har hun bare kastet de rundt og spist på de [8D]

Hmm, hva er deres laget av da?? Her krabbes det rundt på gulvet dagen lang, så han er jo i farta, men holder seg på gulvet. Har ikke skjønt hvordan han skal klatre og har ikke begynt å gå enda, så jeg skjønner at det går rolig for seg her i forhold til hos mange andre;) Men det tar seg vel opp her også tenker jeg!!

Hun er både og. Er veldig aktiv og løper rundt, klatrer litt, men ikke så mye at mammma får panikk. Hun har aldri begynt med ting hun ikke mestrer dvs at hun klatrer ikke opp i sofaen uten at hun vet hvordan hun kommer seg ned igjen. Hun har masse energi da som hun bruker til å rote i skap og skuffer, og kaste alt på gulvet. Hun har i det siste begynt å stoppe opp litt, lese litt bøker, kose litt osv. Det er helt herlig![:D]

Han er ikke i klatremodus ennå, heldigvis! Ikke går han uten støtte heller, men han flyyyyr rundt her med gåvognene sine[:)][:D]

Veldig aktiv snuppe her og en god del klatring også!! Må følge med hele tiden. I barne-mat-stolen reiser hun seg opp støtt og stadig, skulle sikkert hatt sele der. Kommer hun seg opp i sofaen er det hopping, også slenger hun seg ned alle veier, hadde jeg ikke fulgt med hadde hun vel kastet seg utfor. Helt sprøtt!!!

Har ikke kommet til klatrestadiet her ennå, prøver bare bittelitt med å løfte foten ved siden av sofaen osv. Har egentlig en rolig frøken, hun er sånn passe forsiktig egentlig. Men det går jo ofte galt likevel når hun blir litt ivrig. Går rundt hele dagen, men kan også sitte lenge i ro å leke med bøker, studere leker osv. Og ikke minst sitte i ro og se på tv/dvd og slappe av.

Sånn begge deler her, klattrer på det meste men ikke hvis han ikke vet hvordan han kommer ned igjen, sitter gjerne å kikker i bøker eller leker gåstol med alt som finnes og kan "trilles" som feks matbordsstolene [;)]

Jeg føler vi holder et høyt aktivitetsnivå, men klatrer heldigvis bare opp i sofaen foreløpig [;)]

Back
Topp