Kopper

Hva i alle dager?? Er det en reaksjon eller er det en metode de har brukt? Det så veldig vondt ut :/

Er det ikke sånn at de varmer opp små kopper sånn at de suger seg fast på kroppen og da blir det slike sugemerker?? Vet ikke hva det skal hjelpe for. Men ser ganske vilt ut!

Hva i alle dager?? Er det en reaksjon eller er det en metode de har brukt? Det så veldig vondt ut :/
På slutten av timen så ville hun sette kopper for å få igang blodsirkulasjonen. Det var litt vondt i førsten når de sugde seg fast , men gikk fort over. Hun satte de for hun trodde jeg var veldig moden og klar for fødsel snart

Lykkelig gravid ❤️

På slutten av timen så ville hun sette kopper for å få igang blodsirkulasjonen. Det var litt vondt i førsten når de sugde seg fast , men gikk fort over. Hun satte de for hun trodde jeg var veldig moden og klar for fødsel snart

Lykkelig gravid ❤️
Ååh, jeg så for meg at du hadde fått nåler der jeg :p aldri hørt om denne metoden før, men får krysse fingrene da for at det har noen virkning :)

Skal høre om ikke mannen kan vaske noen kaffekopper og små skåler i kokende vann, så gjerne han kan sette noen på meg ikveld :P

Ååh, jeg så for meg at du hadde fått nåler der jeg :p aldri hørt om denne metoden før, men får krysse fingrene da for at det har noen virkning :)

Skal høre om ikke mannen kan vaske noen kaffekopper og små skåler i kokende vann, så gjerne han kan sette noen på meg ikveld :P
Haha nei ingen nåler når jeg fikk kopper ❤️ :P haha ja du får be han gjøre det så kanskje vi får fart på sakene

Lykkelig gravid ❤️

Oi, det så ikke noe godt ut i det hele tatt. Jeg har bare prøvd nåler før og har opplevd forksjellig virkning av det. Vi får håpe det hjelper med kopper da ;)

Nei, ikke per i dag. Gikk pga jeg hadde så vondt i nakken da gikk jeg til en som drev med både fysio og akupentur det funket veldig bra. Så gikk jeg til akpupentur for svangerskapskvalme, men det synes jeg ikke funket så bra :(
Åja, nei det er ikke alle som har effekt av det ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Back
Topp