Koppebehandling

Andre barn på vei

Glad i forumet
I ettermiddag skal jeg på koppebehandling fordi jeg har så sykt vondt i hele ryggen! Ligger jo mye om dagen fordi jeg er så sykt kvalm og da blir ikke fibromyalgien noe særlig bra.. Håper bare ikke jeg spyr der inne hehe lenge siden jeg har prøvd det men det var det eneste som hjalp for da fikk hun kommet dypt inn i muskulaturen. Det sitter jo som fy.. Er det flere med fibro her el andre plager? Noen som sliter med vond rygg el lignende i det hele tatt?

Hei:) jeg har ikke fibromyalgi, men mammaen min har det, så ble litt nysgjerrig på hva dette er slags behandling...?:)

Håper behandlingen hjelper deg! Sliter veldig mye med vondt rygg selv, pga sterk scoliose og prolaps, så jeg vet hvordan det er å være hemmet av smerter - håper svangerskapet ikke vil gi deg så masse ekstra plager!

Gå inn på nettet å søk på koppebehandling. Tror egentlig at det er en gammel kinesisk behandling egentlig.. litt usikker. Det gjør VELDIG vondt når du har muskelsmerter men for meg hjelper det veldig. Også trening i varmt basseng er superbra! Jeg håer heller ikke jeg får ekstra plager i svangerskapet.. Forige gang ble jeg kjempefin i svangerskapet men denne gangen er alt anneledes, så det gjennstår å se. Masse lykke til til dere jenter!! Dette klarer vi! :)

Back
Topp