Kopp eller flaske nå..?

Carla82

Gift med forumet
Hva bruker dere? Helsesøster her mente at nå var Marcus for stor til å bruke flaske..[8|]Han drikker jo også fra kopp(vann), men jeg gir han mme fra flaske fordi da drikker han mer..Men burde jeg heller gi mme på kopp nå?

Hmmm..det hørtes jo litt snodig ut spør du meg[8|]
Noah bruker flaske til MME,men har en sutte kopp også.
Men den bruker jeg bare til vann..

Gjør det du føler er best du![:)][:)]

Bruker bare flaske her[8|] han vil ikke ha tutekoppen så...

jeg gir henne mme av flaske, det er litt lettere og malin er ikke så stor fan av koppen. tygger heller litt på tuten

Vi bruker kun tutekopp, men har aldri brukt flaske da [;)] Ho nekta å ta flaske så vi gikk rett på kopp da ho var 5-6 mnd. Ammer fremdeles her, så kun vann i koppen. Hadde vi begynt med flaske så hadde vi nok ikke sluttet nå [:)]

Snuppa har vært kresen på både flaske og kopp hele veien, nå tar ho endelig flaska ordentlig så vi sverger til den. Kan aldri huske det var noe problem med overgangen fra flaske til kopp hos gutten min, så det der gidder jeg ikke stresse med. [;)]

i det hefte jeg fikk fra helsesøster der det står om mat å sånn.... der står det at barn kan få flaske til alle måltider frem til dem er 1 år.... [:)]

ORIGINAL: pusa83

i det hefte jeg fikk fra helsesøster der det står om mat å sånn.... der står det at barn kan få flaske til alle måltider frem til dem er 1 år.... [:)]

Ja, det var det jeg mente også..Da stresser jeg ikke med den koppen enda. Vi får ta avvendingen senere..

mine har fått flaske meg varm go melk hver kveld før di la seg til di var nesten 3 år..det var jo så kos for di når jeg kutta ut ammingen..flaska blei go å ha for di da..også bare kutta jeg ut flaska uten noen problemer..sa bare at nå er det vann i kopp/glass og det var greit. men nå var di og vane med å sove borte hos folk men jevne mellomrom og da fikk di ikke flaske..men det er vel til hva man gjør det til og da..none kan jo være vanskelig å avenne,men jeg har ikke hatt noen problemer..

Min har aldri tatt flaske, så vi bruker kopp/tutekopp når ho får vann.
Ammer fortsatt mest jeg da[:)].

Kan ikke tenke meg at det er på tide å slutte med flaske alt nå.
Høres veldig rart ut synes jeg...

Back
Topp