Kopiert leamus link....

mamma84

Glad i forumet
Jeg har i en uke nå hatt "leamus" på det høyre øyelokket mitt.. Vet da søren om det egentlig heter leamus jeg, men det er det vi kaller det på Gjøvik.. Øyelokket mitt lear seg, vibrerer nærmest.. Spesielt om jeg snur hodet for fort og blunker for "hardt"..
Skikkelig plagsomt er det!!! Er det noe å gjøre for å få det bort??

_____________________________




Rapport | Innlegg nr.: 1


SV: Leamus... - 12.08.2005 11:56:58


Lisemor84
Super Member





Innlegg: 126
Medlem siden: 02.05.2005
Jeg er fra: Narvik
Status: ikke pålogget hehe ja si det du. Jeg hadde det i leppa mi i går jeg.. følte meg som en skikkelig sutreunge der jeg satt med vibrerende leppe
Kom mage gang iløpet av dagen.. aldri hatt det dær før. Men om det er noe man kan gjøre med det,vet jeg ikke.... Går nok bort av seg selv regner jeg med

_____________________________



(som svar på janeanett)
Rapport | Innlegg nr.: 2


SV: Leamus... - 12.08.2005 12:10:38


janeanett
Super Member





Innlegg: 131
Medlem siden: 24.05.2005
Jeg er fra: Gjøvik
Status: ikke pålogget Jeg merker liksom at om den er skikkelig aktiv den vibreringa, så hjelper det om jeg konsentrterer meg om å slappe av litt.. Men kommer jo like fort tilbake... Men vi satser på at det går over av seg selv snart vi.. Lisemor84 "sutrer" og jeg blunker til alle..

_____________________________





(som svar på Lisemor84)
Rapport | Innlegg nr.: 3


SV: Leamus... - 12.08.2005 12:20:22


Lisemor84
Super Member





Innlegg: 126
Medlem siden: 02.05.2005
Jeg er fra: Narvik
Status: ikke pålogget hehe Vi får satse på at det går over. Hvis ikke så kan du jo høre me legen din kanskje.. han vet sikkert råd. Skjønner at det blir irriterende me all den blunkinga

_____________________________



(som svar på janeanett)
Rapport | Innlegg nr.: 4


SV: Leamus... - 12.08.2005 13:06:39


janeanett
Super Member





Innlegg: 131
Medlem siden: 24.05.2005
Jeg er fra: Gjøvik
Status: ikke pålogget Er litt plagsomt ja... Men vet jo at det ihvertfall ikke er noe farlig, bare en filleting jeg klarer å holde ut med.. Ihvertfall ei lita stund til..

_____________________________





(som svar på Lisemor84)
Rapport | Innlegg nr.: 5


SV: Leamus... - 12.08.2005 13:14:09


Hannekristine
Starting Member





Innlegg: 26
Medlem siden: 15.05.2005
Jeg er fra: Namsos men bor i Ålesund
Status: ikke pålogget Heisann.Godt å se at det ikke bare er meg som plages med det samme.Jeg hadde det ved siden av øye i tre fire dager, og det kom som oftest når jeg var sliten.For mkeg hjalp det hvis jeg la hånden og trykket over der det rykket.Da gav det seg etter en stund.Du kan jo prøve det å se om det hjelper:)

_____________________________



(som svar på janeanett)
Rapport | Innlegg nr.: 6


SV: Leamus... - 12.08.2005 14:35:50


Mesaana
Super Member





Innlegg: 123
Medlem siden: 07.08.2005
Jeg er fra: Ålesund
Status: ikke pålogget Det er sikkert pga at dere sitter her og glor på en skjerm store deler av dagen, det kan være veldig anstrengende for øyet, samme med tv titting.
Musklene blir over anspent og leamus er en måte og få de til og slappe av på.
Det har jeg hørt da, syns det virker ganske logisk.

_____________________________



(som svar på Hannekristine)
Rapport | Innlegg nr.: 7


SV: Leamus... - 12.08.2005 14:53:07


Lena28
Super Member





Innlegg: 370
Medlem siden: 17.05.2005
Jeg er fra: midt norge
Status: ikke pålogget jeg driver å har lemus på baksiden av låret.....tidligere har det gitt seg ved at jeg har lagt hånden min over, men nå hopper det like godt om jeg trykker på plassen....tror nok låret mitt har lite med all tittingen på skjermen her ja

_____________________________



(som svar på Mesaana)
Rapport | Innlegg nr.: 8


SV: Leamus... - 12.08.2005 14:58:52


Mesaana
Super Member





Innlegg: 123
Medlem siden: 07.08.2005
Jeg er fra: Ålesund
Status: ikke pålogget Jeg bruker og ha leamus i magen, men det er vist jeg har flirt mye eller anstrengt den mye.
Kan jo spenne musklene i låret oxo.

_____________________________



(som svar på Lena28)
Rapport | Innlegg nr.: 9


SV: Leamus... - 12.08.2005 15:01:51


Mesaana
Super Member





Innlegg: 123
Medlem siden: 07.08.2005
Jeg er fra: Ålesund
Status: ikke pålogget Leamus er en kortvarig sammentrekning av en del av en muskel fordi muskelens nerve forbigående er litt irritert. Sammentrekningene er ganske rytmiske, smertefrie og kan vare i flere timer ad gangen.

Tok meg en tur på internett jeg.

_____________________________



(som svar på Mesaana)
Rapport | Innlegg nr.: 10


SV: Leamus... - 12.08.2005 15:06:26


Mesaana
Super Member





Innlegg: 123
Medlem siden: 07.08.2005
Jeg er fra: Ålesund
Status: ikke pålogget Grunnen er det vist ingen som vet, så kanskje jeg har feil kanskje ikke.

_____________________________



(som svar på Mesaana)
Rapport | Innlegg nr.: 11


SV: Leamus... - 12.08.2005 15:49:06


Lisemor84
Super Member





Innlegg: 126
Medlem siden: 02.05.2005
Jeg er fra: Narvik
Status: ikke pålogget hmmm... kanskje jeg hadde leamus i leppa fordi jeg hadde sagt no stygt til noen? hehe. ikke vet jeg..men kjenner faktisk at det er der i dag også. Overlever nok.. ikke den værste plagen jeg har for tida

_____________________________



(som svar på Mesaana)
Rapport | Innlegg nr.: 12


SV: Leamus... - 12.08.2005 15:52:37


Mesaana
Super Member





Innlegg: 123
Medlem siden: 07.08.2005
Jeg er fra: Ålesund
Status: ikke pålogget Hehe, kanksje det er en straff for og ha gjort noe dumt ja.
Hihi, da jeg spist mye dum mat for jeg har leamus i magen.

_____________________________



(som svar på Lisemor84)
Rapport | Innlegg nr.: 13


SV: Leamus... - 13.08.2005 10:33:01


janeanett
Super Member





Innlegg: 131
Medlem siden: 24.05.2005
Jeg er fra: Gjøvik
Status: ikke pålogget Sikkert mulig det kommer av at jeg sser for mye på skjermen både her og der.. I natt kjente jeg den selv om jeg hadde øynene lukket og.. Da skjønte jeg mindre.. Men blir nok verre når jeg sitter noen timer foran maskina her.. Men da får den leamusa bare bli der...

_____________________________





(som svar på Mesaana)
Rapport | Innlegg nr.: 14


SV: Leamus... - 21.08.2005 14:50:50


Godhjerta
Super Member





Innlegg: 551
Medlem siden: 30.06.2005
Status: pålogget Ja huff, nå har jeg hatt leamus i 2 uker. En i tommelen, og en i øyet. Skikkelig plagsomt. Men sikkert effektivt hvis jeg har tenkt å haike.

Mistenker at det kommer av for mye databruk.

_____________________________



3.pp Ikm 29.09.05

(som svar på janeanett)
Rapport | Innlegg nr.: 15


Side: [1]

Alle Forum >> [Generell diskusjon] >> Generell diskusjon >> Leamus... Side: [1]


Hurtigsvar








flere smileys..




Font Face Times New Roman Arial Verdana Tahoma Courier New Trebuchet MS Microsoft Sans Serif Skriftstørrelse Størrelse=1 Størrelse=2 Størrelse=3 Størrelse=4 Størrelse=5 Størrelse=6 Størrelse=7



Legg til signatur






Hopp til: Velg et ForumAlle Forum---------------------- [Test] - - Testforum [Generell diskusjon] - - Generell diskusjon - - Presentasjon - - Økonomi og rettigheter [Faser] - - Før svangerskapet - - Svangerskapet - - Fødselen - - Spebarnstid - - Småbarnstid [Ufrivillig barnløshet] - - Ufrivillig barnløshet - - Assistert befruktning [Terminklubber] - - Termin i januar - - Termin i februar - - Termin i mars - - Termin i april - - Termin i mai - - Termin i juni - - Termin i juli - - Termin i august - - Termin i september - - Termin i oktober - - Termin i november - - Termin i desember [Barselgrupper] - - Født i august 2005 - - Født i juli 2005 - - Født i juni 2005 - - Født i mai 2005 - - Født i april 2005 - - Født i mars 2005 - - Født i februar 2005 - - Født i januar 2005 - - Født i desember 2004 - - Født i november 2004 - - Født i oktober 2004 - - Født i september 2004 - - Født i august 2004 - - Født i juli 2004 - - Født i juni 2004 - - Født i mai 2004 [Småbarnsgrupper] - - Foreldre til 1-åring - - Foreldre til 2-åring - - Foreldre til 3-åring [Tvillinger og flerlinger] - - Gravid med tvillinger - - Foreldre til tvillinger [Premature barn] - - Premature barn [Navn] - - Hva skal barnet hete? [Klær og utstyr] - - Klær og utstyr - - Kjøp og salg [Vi som har mistet] - - Vi som har mistet






Ny melding Ingen nye meldinger
Aktuelle tema m/ nye meldinger Aktuelle tema

Låst tema m/ nye meldinger Låst tema
Lag ny tråd
Svar på melding
Lag ny avstemning
Avgi stemme
Slett mitt eget innlegg
Slett min egen tråd
Ranger innlegg



Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.5 Unicode

0.031
 
TAKK! så snill du er! du tenker no på alle du![:)][:)][:)]
 
Bare hyggelig å hjelpe til...

Så at det var litt rotete, men håper du fikk en nogenlunde oversikt....
 
det fekk eg, takk[:D]
 
Back
Topp