kooose meg :)

LadyOnHeels

Elsker forumet
har sendt sambo på fest med noen kompiser så jeg koser meg med påske egg og lovlig blond filmen ;p hehe

om litt skal jeg legge meg i sengen og kose meg med friends maraton <3 jupp, jeg eeelsker serier og tv kos emoticon

ooooog, nå er vi inni april måned så babyene våre er like om hjørnet  

Høres heeeeerlig ut :):) Selv er jeg helt alene, har sendt mann og guttene til Hovden, har vært alene siden onsdag, savner de utrolig mye - men godt å være litt alene og :):)
Nyt tiden med påske digg og tv :)
Ja, tenk nå er nurka våre snart her.....:):):) Vi har virkelig mye å se frem til :):)

Det hørtes koselig ut ja, greit å få ut gubben av og til så man får sett på akkurat det man vil med goood samvittighet!

Vi har gjort alt sammen i påsken men hatt litt barnevakt... Det er deilig å kunne gå på besøk til folk uten å ha en snuppe med seg som skal underholdes hele tiden:) 

neste helg skal vi på hyttetur med mine foreldre og helgen etter det skal min mann på besøk til sin søster uten meg... han og mini... det blir digg vil jeg tro:)

Jeg begynner på jobb igjen på tirsdag.. det blir spennende.. håper å holde ut nå frem til perminsjonsstart... 25 april:)

høres kos ut!
for min del skal jeg spise alt snopet jeg kan i påsken, etter påsken skal jeg prøve å kutte ned kraftig.... :P

Back
Topp