Kooooser meg om dagen..!

Lykkepjuska

Elsker forumet
Jeg har det så bra! Var på ultralyd i uke 13, og alt var bra med lillesprell.. Men så gikk ukene, og bekymringene kom sakte tilbake... Er alt som det skal, tro? Så i uke 17+0, kjente leg det første tydelige sparket.. Og nå, litt over en uke senere merker jeg at lillesprell er blitt stor og sterk inni der, og virkelig aktiv! Det er så godt, for nå har liksom alle bekymringer sluppet taket! Og jeg GLEDER meg til UL på mandag 30. ! Måtte bare legge inn et gla'-innlegg. :-) har forresten lagt på meg 2,7 kg til, i tillegg til de 8.. Det er nesten 11 kg, det gitt! Hihi... Bra jeg har gått ned i mammabuksestrl., da! Men så lenge alt er bra med baby, spiller det ingen rolle. :-) ønsker alle en riktig fin uke. :-)

Så bra du koser deg.
Det er veldig spennende med ultralyd. Jeg var på det i går. Fikk vite at alt så bra ut - veldig godt å høre. 
Fikk vite at det var jente med 80 % sannsynlighet. Skulle ønske jeg hadde fått vite det litt mer sikkert... :)

Hellybanan skrev:
Så herlig! God følelse og kjenne at de spreller og har det fint inni der, ja :D

Hærlig å gå gravid ja

så bra snUPPA MI <3

Ønsker deg fortsatt masse lykke til videre, å Kooooose deg med lille nurk i maven :D

rundown skrev:
Så deilig at du koser deg :)
Har du ferie også ?

Eg var student, så heldig som jeg er jobber sambo mens jeg har skikkelig ferie. :-D DEILIG!

lillys skrev:
Så bra du koser deg.
Det er veldig spennende med ultralyd. Jeg var på det i går. Fikk vite at alt så bra ut - veldig godt å høre. 
Fikk vite at det var jente med 80 % sannsynlighet. Skulle ønske jeg hadde fått vite det litt mer sikkert... :)

Så moro! Jeg tror det er en gutteladd i magen her. Er egentlig så innstilt på gutt, at hvis det er jente er det som om jeg blir gravid på nytt!! Kommer til å få sjokk og le ihjel meg. Hehe! :-)

Tina pusen skrev:
så bra snUPPA MI <3

Ønsker deg fortsatt masse lykke til videre, å Kooooose deg med lille nurk i maven :D

Takk snuppemor! Jeg koser meg helt villt! Følger med deg, hver gang jeg er innom BV finner jeg deg... :-)) hihi!

Back
Topp