koooooste meg i går!!

vevina

Forumet er livet
hadde en KJEMPE fin kveld i går, fikk mld fra svigermor som lurte på om jeg kom oppom en tur. Vi pleier ofte å ha jentekvelder spess når sambo er borte på jobb, hun er alene å, så det er praktisk å spise middag sammen osv.
men vi pleier jo å ta oss et glass vin e.l. så i går måtte jeg si at jeg skulle reise avgårde i dag, så jeg kunne ikke overnatte og da heller ikke drikke alkohol[;)] (skulle egentlig avgårde i dag men ble ikke noe av da).

men vi hadde det sååå koselig, satt å skravla om alt og ikkeno, og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst til å fortelle om graviditeten, spess da hu begynte å prate om at hu var så trist for at svigerinnen min og fam bor så langt unna, og hvor flott hu syntes det var å være bestemor osv osv, og hu gleda seg sånn til vi fikk barn.

ååååå hadde så lyst til å si noe, men klarte å holde meg, blir morsomt når sambo kommer neste helg så vi kan overbringe nyheten.

var ikke hjemme før kl 3 i natt jeg[;)][:)]

så kjekt å ha slike kvelder en gang i bandt[:)] 

Hun blir nok kjempe glad for nyheten![:D]

ORIGINAL: mamma til leah

så kjekt å ha slike kvelder en gang i bandt[:)] 

Hun blir nok kjempe glad for nyheten![:D]

det hørtes veldig koselig ut[:)]
hun blir nok veldig glad når hun får nyheten ja.
deilig å ha sånt forhold til svigermora da[:)]

ja :) jeg er veldig heldig med sviger mor[:)]

for en koselig kveld:) har et slikt forhold med svigermor jeg og :)

ORIGINAL: Anne L

Forstår godt det var vanskelig å holde seg[:)] men er jo kjekt for mannen din å få være me å fortelle. Så flink du var som klarte holde deg[:)]

hihi takk, syns jeg var ganske så flink selv å[;)][8D]

ORIGINAL: tigergirl

for en koselig kveld:) har et slikt forhold med svigermor jeg og :)

det gjørmye å ha et godt forhold til svigermor, det er jo en person man på en måte må forholde seg litt til

Back
Topp