kontrolltimer

Legen min følger meg tett opp frem mot OUL. Skal ha første time hos jordmor i desember. Og da blir nok resten hos jordmor tenker jeg :)

Her blir det hos legen, er ikke jordmor her, eller er men har ikke tilgang på ho hu før om leeeeenge! :)

Jeg kommer til å ha veldig tett oppfølging hos jordmor og sykehuset, liker igrunn ikke legen min, så det blir kun det nødvendige hos henne, som blodprøver, sykmelding ol..

har allerede hatt 1 time hos jordmor, og neste er 17.sept, og da blir det vell kanskje annahver uke hos henne frem til abyen kommer, om ikke oftere, vi fr se hvordan nervene mine holder seg..er så glad for at vi har den jordmor tjenesten vi har her, her kommer også jordmor hjem til deg om det skjer noe, og hun følger med deg inn til sykehuset når fødselen starter..

Jeg hadde første timen i går og gu i dag. Men så er det ikke noe kontroller før etter oul. . Går til legen min. Gikk ikke til jordmor sist heller. :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tenker å å gå til fastlege og jordmor annenhver gang.Har hatt min første kontroll hos fastlegen :) Gikk veldig fint det! :dance011

Jeg vet ikke hva jeg vil. Gå til jordmor eller lege. Hva er lurt, mon tro? Går ihvertfall fall til legen på første og så får jeg se videre. Kjenner ikke legen så godt og er litt usikkerpå hvordan oppfølgingen derfra vil bli.

Min lege var jeg kjempe misfornøyd med før,og jeg vurderte å bytte.Hun tok seg aldri god tid når jeg var på time og jeg følte jeg ble kastet ut derfra nærmest.Men etter jeg ble gravid ble hun plutselig sååå koslig og tok seg goood tid på kontrollen (har bare vært på en så langt)... Hehe ;) Så nå vil jeg ikke bytte :)

Jeg vet ikke hva jeg vil. Gå til jordmor eller lege. Hva er lurt, mon tro? Går ihvertfall fall til legen på første og så får jeg se videre. Kjenner ikke legen så godt og er litt usikkerpå hvordan oppfølgingen derfra vil bli.
Du kan jo kombinere de to kanskje ?

Jeg skal nok kombinere vertfall :)

Back
Topp