Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar man med urinprøve på ul? [emoji85]
Jeg også spurte om hvorfor det, sikkert blitt noe nytt så det telles som kontroll nr 2
har ikke fått noe info så tar ikke med urinprøve på OUL skal jo uansett ha med til jordmor uka etter så da holder vel det tenker jeg
Ikke fått noe info om det jeg heller. Vurderte å ha med en i lomma i tilfelle [emoji23] men du minnet meg på at jeg skal og til jordmor uken etter, så da dropper jeg det hahahar ikke fått noe info så tar ikke med urinprøve på OUL skal jo uansett ha med til jordmor uka etter så da holder vel det tenker jeg
Jeg er ikke på kontroll i mellomtiden. Men kan ta kontakt hvis det er noe. Jeg tar urinprøve selv i mellomtiden, og kontakter lege/jm hvis det er utslag. Har lånt meg en doppler så jeg ikke skal bli så nervøs siden jeg har mistet alle symptomer og ikke går opp i vekt prøver å bare bruke den 1 gang i uka siden jeg har lest at den varmer opp fostervannet.
Du kan kjøpe urinstix på apoteket Det står forklaring på pakkene.Hvordan vet du om det er utslag på urinen? Hva bruker du liksom siden du tar urinprøver selv?
Er det fler som ikke har kontroller mellom uke 12 og 23? Skal til oul imorgen ( jeg er i uke 18) men tenkte på urinprøver etc