Kontroller

Går til lege og jordmor :)

Jeg blir bare gå til jordmor. Har første kontroll på fredag.
Fastlege blir kun brukt om jeg skulle trenge sykemelding og til blodprøvene som skal tas i (ca) uke 12 og 28.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

er ikke det påbud? skal gå fast til jordmor.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

er ikke det påbud? skal gå fast til jordmor.

Alt er frivillig. Men virkelig anbefalt.

Jeg skal gå til annenhver.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Alt er frivillig. Men virkelig anbefalt.

Jeg skal gå til annenhver.

Tok det som en selvfølge jeg.

Skal gå til annenhver. Kun vært hos lege nå jordmor i uke17 ser frem til det;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal gå til annenhver, men nå blir det jordmor 2 ganger på rad da ho ville ha de.. skulle snakke om amming og prevensjon...meeeen frister lite å snakke om dette i 1 time om hver da eg føler meg sikker fra sist ang amming og prev blir og samme som sist..så da frister legen mer :-P hehe

Hvor ofte går dere på kontroller egentlig? Jeg var i uke 11 og neste er ikke før i uke 25..

Jeg var i uke 12, skal på oul ca uke 20 også kontroll igjen i uke 24 :) tror de ter det som er normalt..

Hvor ofte går dere på kontroller egentlig? Jeg var i uke 11 og neste er ikke før i uke 25..

Samme her, jordmor sa til meg at man ikke trengte kontroll før etter OUL. Er vell litt forskjellig fra sted til sted men. Er innom lege eller snakker med jordmor av og til ellers også når jeg har spørsmål, veldig greit å kunne sende sms når det er noe man bekymrer seg for eller lurer på :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var nå på første i uke 13. Så skal jeg på en i uke 16 hos jm. Så oul i uke 19.

Skal bare gå hos lege denne gangen. Ble så irritert på jordmor forrige gang som jeg følte ville sykmelde meg hver gang, sånn har du kjent etter om du kanskje kan ha vondt ett sted....
Sånn orker jeg ikke:)
Her er det sånn at man skal på kontroll 12, ul 17-19, 24, 28, 32, 36, 38, 40...

Var hos legen til 1.kontroll i uke 12. Skal til jordmor i uke 16. Oul i uke 19. Så ville legen min ha meg inn i uke 20. Så utenom oul virker det som det er kontroll en gang i mnd. Fram til slutten av svangerskapet da det blir oftere.

Går fast til jordmor. Synes det er best å holde seg til en.
Hadde en legetime med forje å når han hadde målt magen min så stemte ingenting på neste kontroll. Så da målte de forskjellig. Så føler meg tryggere på å holde meg til jordmoren som kan det her :)

Eg var og i uke 11, skal tilbake dagen før eg e 23 uker. (OUL uke 19) Her e det vanlig å gå ca hver 6 uke :-)

Jeg går kun til jordmor :) Har vært i uke 10, uke 14, oul uke 18 og kontroll igjen i uke 20 :)

Tenker dere jordmor på sykehuset eller en annen? Er jo jordmor som tar ultralyden og kontrollene senere, det jeg har fått beskjed om ihvertfall

Går til gynekolog og jordmor annen hver gang. Holder til på samme sted og har tett samarbeid. Skal kun til fastlege ang. Evt sykemelding og andre eventualiteter...

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Back
Topp