Kontroller

Kristin

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Septemberlykke 2015
Jeg hadde min første kontroll hos legen i dag, er 9+4. Begynner å føles så virkelig, godt å komme i gang! Fikk beskjed om å samtidig kontakte jordmor for å bestille neste kontroll der, har fått time fredag 28/6- er da 13+0. :happy119

Har dere vært på kontroll? Når skal dere evt?

Jeg skal på første kontroll hos fastlegen neste mandag, 10 juni. Er skikkelig spent. Da er jeg 9+2 :) Så skal jeg til privat ultralyd 25 juni (11+3) Det blir enda mer spennende. Kontakter vel jordmor i bydelen en gang i mellom legen og ultralyd :)

Jeg var hos legen ganske tidlig. Tror jeg var mellom uke 6 og 7 første gang, men bare fordi jeg ville snakke med legen og komme i gang. i uke 8 var jeg hos jordmor og fylte ut helsekort og snakka masse med henne. Neste kontroll er legen i uke 12, for å ta blodprøver å sånn. Jordmor igjen i uke 13 for å høre hjertelyd. Og privat tidlig ul i uke 11 ;)

Deilig når det blir meir virkelig!!
Eg skal til legen 18.juni, og venter på innkallelse til tidlig UL fra sykehuset som eg håper kjem om ikkje alt for lenge ;)

Første gang jeg var hos legen, var da jeg fikk bekreftet graviditeten. Andre gangen ble jeg sykmeldt pga. kvalme, og ble henvist til tidlig ul. Så i uke 7 var jeg på ul. Skal til legen igjen i dag, for mulig videre sykemelding.

Skal på første kontroll første uken i juli. Er da 12 uker.

Skal på første kontroll 17 juni, og er da 9+6. Godt jeg ringte i å bestilte i går, for legen skal ha ferie uken etter. Og det var ikke mange timer igjen. Dama på kontoret fant tilslutt en time til meg, etter å ha grubla lenge. Og jeg kunne jo ikke akkurat vente til etter ferien

Har hatt en time, men skal tilbake for å fylle ut helsekortet og ta blodprøver. Tror jeg tar alle kontrollene hos lege og på sykehuset siden jeg har risikosvangerskap.

Back
Topp