Kontroller nå på slutten?

Amnion

Glad i forumet
Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg var på 38ukers kontroll hos legen..har ikke jordmor her for tiden og ingen alt. Så sier han jeg ikke trenger ta kontakt før ev overtid ca rundt 7.januar- termin 3 januar. Synes det blir litt lenge å gå over to uker mellom sjekk nå?
Overalt hvor jeg leser og spør så anbefales hver uke fremover..
Lurte på å bare ringe føden her å spørre om de har tid til en sjekk..

Jeg var på kontroll nå på torsdag, var vel 38+5 da. Neste kontroll skal jeg ha på termin, 7.jan.
Om jeg ville ha før så kunne jeg det, men alt ser fint ut hos meg så jeg ser ikke vitsen. Kunne bare ta en tlf om noe forandret seg.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Ja har ikke hatt noen plager eller noe jeg heller..alt har vært fint så er vel bare å ringe om det skjer noe spesiellt!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg har kontroll til uka, 38+6, forrige er to uker siden og neste blir overtidskontroll. Jeg går kun til jordmor, og hun sa annenhver uke på slutten.

Jeg var på siste kontroll den 20 desember, å neste er 3. januar (hun var ikke her torsdag den 27 des-om hun hadde det hadde jeg hatt kontroll da og), og neste ette etter det blir sikkert den 10. januar. Har termin 11 januar....

Jeg var på kontroll torsdag. Da var jeg 38+5. Da var det 2 uker siden sist. Og jeg skal inn på ny kontroll 2. januar. Går kun til jordmor og hun ville ha meg inn på kontroll hver uke fremover. Har termin 7. januar.

Har den siste mnd hatt kontroll ca en gang i uka :p

Ble jo dog lagt inn på sykehus 5. desember og da ble det CTG to ganger om dagen ( lå der til 17. desember).
Var til min jm her 21 desember og hun kom hit nå på fredag.
Skal på kontroll på sykehuset 2.januar. og får nok ikke komme ut igjen. Seteleie og termin 5.januar.

Hver 2 uke så lenge ikke du har no risikosvangerskap :)

Vet ikke helt hva som er vanlig men her har jeg hatt kontroll hver 2 uke og nå får jeg med bare 1 uke mellomrom..

Back
Topp