Kontroller hos legen

Latterfrosken

Forumet er livet
Tenker mye om dagen på alt som har skjedd, og hvorfor.
Lurer på hvorfor de ikke oppdaget at jeg hadde diabetes gjennom de siste mnd i svangerskapet, før etter jeg hadde født?
Derfor Jan Arve var så stor (4995 g, og 59 cm). Rart de ikke tar grundige prøver. Litt sent nå, men nå finner jeg hvertfall ut av om jeg må begynne på medisiner eller ikke.
Og jeg får grundig oppfølging ved evt neste svangerskap, selv om det ikke er noe trøst akkurat nå...
Får svar på obduksjon om noen uker, eller et par mnd, så da vet vi sikkert hva som er grunnen... men allikevel....[&o]

Vel.. Det er et stort spørsmålstegn for meg også.. Du som sa ifra om at ting ikke var som det skulle også.. Det er bare så tragisk dette.. Vet ikke hva mer jeg kan si..

Syns det er rart at legen ikke har merka det hos deg asså... Legne min ble nesten hysterisk når hun så hvor mye sukker det var på urinprøvene, og selv etter to negative glukosebelastninger føler hu seg ikke trygg. Har fått flere vekstkonrtoller på sykehuset, uten at jeg har måtte mase om det. Sykehuset har kalt meg inn, og fulgt opp veldig bra hittil. Så selv om jeg ikke kjenner til legen din må jeg si jeg stiller litt spørsmålstegn med oppføginga av deg...

Helt tragisk når det går slik, men håper dere kan få noen svar som kankje kan hjeloe dere litt. Ingen ting kan erstatte det dere mistet, og ingen ord kan trøste godt nok, men håper hvertfall det går bra med dere.... Veldig mange her som tenker på dere hvertfall[:)]

Ja det er utrolig trist. Har vært innom her ofte for å høre om noen visste hvordan det gikk med deg. Fint at du orker å skrive.
Flott at du vil få grundig oppfølging! Igrunn utrolig at de bomma slik på størrelsen ved siste UL og at de ikke visste at du har diabetes.

Ønsker deg alt godt!!!!

ORIGINAL: Miami79

Ja det er utrolig trist. Har vært innom her ofte for å høre om noen visste hvordan det gikk med deg. Fint at du orker å skrive.
Flott at du vil få grundig oppfølging! Igrunn utrolig at de bomma slik på størrelsen ved siste UL og at de ikke visste at du har diabetes.

Ønsker deg alt godt!!!!

Jannicke T: Du er en fantastisk jente, jeg kan bare forestille meg hvor vondt det er å måtte gå igjennom det å miste et barn.
Jeg håper obduksjonen vil gi dere svar på hva som skjedde og at dere slipper å vente altfor lenge på den.

ORIGINAL: jannicke T

Tenker mye om dagen på alt som har skjedd, og hvorfor.
Lurer på hvorfor de ikke oppdaget at jeg hadde diabetes gjennom de siste mnd i svangerskapet, før etter jeg hadde født?
Derfor Jan Arve var så stor (4995 g, og 59 cm). Rart de ikke tar grundige prøver. Litt sent nå, men nå finner jeg hvertfall ut av om jeg må begynne på medisiner eller ikke.
Og jeg får grundig oppfølging ved evt neste svangerskap, selv om det ikke er noe trøst akkurat nå...
Får svar på obduksjon om noen uker, eller et par mnd, så da vet vi sikkert hva som er grunnen... men allikevel....[&o]

er jo veldig rart ja,at ikke legen din fant det ut,tar jo med urinprøve hver gang man går til kontroll. virker som om det er noen leger som ikke er så flinke. det er no bare mitt syn da. sønnen din var jo veldig stor da,de burde jo ha sett det på mage målet oxo.

kondolerer så masse

ville med tiden tatt en prat med legen og bedt om en forklaring på hva som gjorde at han ikke så dette.
det er ingen trøst men dette kunne du jo ikke gjort noe med selv ihvertfall--

klem j.

Back
Topp